ملاقات با چانگان CS15 وارداتی سایپا
چینی کوچولو! منتشر شده در ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
چانگان CS15

گروه خودروسازی سایپا با نمایش کراس‌اوور کوچک چانگان CS15 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از واردات این خودروی چینی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی سایپا با معرفی چانگان CS15 در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو احتمال واردات و حتی مونتاژ این محصول را تقویت کرد. در حال حاضر CS15 را باید کوچک‌تر عضو از خانواده CS چانگان بدانیم و با واردات آن شاهد ورود ارزان‌ترین کراس‌اوور وارداتی چینی به خیابان‌ها خواهیم بود.

changan CS15

از نظر ظاهری چانگان CS15 از زبان طراحی پیشین کمپانی چانگان برخوردار بوده و هنوز چهره آن را مانند سایر اعضاء خانواده بروزرسانی نکرده‌اند. اما با این وجود المان‌هایی مشابه با چانگان CS35 مونتاژی سایپا در این خودرو مشاهده می‌شود. جلوپنجره چند ضلعی، چراغ‌های جلوی پیوسته به جلوپنجره، گرافیک قابل توجه چراغ‌های عقب و… از نکات مرتبط به بدنه این خودرو هستند.

changan CS15

در داخل نیز شاهد استفاده از مواد چرمی و پلاستیک خشک نرم برای پوشش و تزئینت صندلی یا داشبورد و رو دری‌ها هستیم. ظاهر کلی محیط داخلی بشیار ساده بوده و پشت فرمان سه پره آن جلو آمپری دیجیتالی مشاهده می‌شود. در مرکز داشبورد نیز نمایشگری کوچک با زاویه‌ای متمایل به سمت راننده وجود دارد. همچنین با وجود ابعاد کم این کراس‌اوور کوچک، سرنشینان ردیف دوم از فضای مناسبی بهره می‌برند.

مشخصات فنی

چانگان CS15 همچون اکثر خودروهای چینی از موتور ۱,۵ لیتری بهره می‌برد. این پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی قدرتی معادل ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر را ارائه می‌کند. جعبه دنده این کراس‌اوور چینی از نوع پنج شرعته اتوماتیک دوکلاچه بوده و نیروی تولیدی به محور جلو انتقال می‌یابد.

امکانات چانگان CS15 وارداتی سایپا

changan CS15

چانگان CS15 وارداتی سایپا از نظر امکانات رفاهی و تجهیزات در سطح معمولی قرار دارد. در تیپ حاضر در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ما شاهد وجود امکاناتی همچون سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع دستی، سامانه پایش فشار باد تایرها، نمایشگر ۷ اینچی، دی لایت، دماسنج محیط، خروجی برق ۱۲ ولت، پورت USB، دو کسیه هوا، سامانه کنترل پایداری و… هستیم.

دسته بندی ها: داخلی منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.