تاسیس دومین مرکز تحقیق و توسعه پورشه در چین

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
تاسیس دومین مرکز تحقیق و توسعه پورشه در چین
بخش مهندسی پورشه، دومین مرکز تحقیق و توسعه خود در چین راه تاسیس کرد. این مرکز نزدیکی پکن قرار دارد و نقشی کلیدی در توسعه فناوری‌های خودرو خواهد داشت.

به گزارش خودروم، بخش مهندسی پورشه، مرکز تحقیق و توسعه جدید خود در پکن را افتتاح کرد و تعداد مراکز خود در چین را به عدد 2 رساند. بخش یادشده کاملاً زیر نظر خودروساز آلمانی پورشه هدایت شده و دفتر مرکزی آن در ویساخ آلمان قرار دارد. این شرکت به غیر از دفاتر موجود در آلمان و چین، چند مرکز تحقیق در کشورهای جمهوری چک، ایتالیا و رومانی در اختیار دارد. نخستین دفتر چینی این کشور در سال 2015 و در شهر شانگهای تاسیس شد و در حال حاضر با بیش از 130 کارمند مشغول فعالیت است.

مرکز تحقیق و توسعه جدید پورشه در منطقه چائویانگ قرار دارد. ناحیه مزبور میزبان بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان است. این مرکز جدید نشان می‌دهد که بخش مهندسی پورشه به دنبال گسترش دامنه فعالیت‌های خود در بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان چینی بوده و عمده فعالیت‌های آن در رابطه با رانندگی خودکار، اتصال هوشمند، سیستم‌های کمک راننده و سرگرمی اطلاعات است.

پیتر شافر(Peter Schäfer)، مدیرعامل شرکت مهندسی پورشه و رئیس مشاوران بخش مهندسی پورشه چین در این رابطه می‌گوید:

توسعه برای بازار چین به شکلی ایده‌آل و در همان کشور دنبال می‌شود. مهندسان به اندازه کافی به بازار و مشتریان نزدیک بوده و مناسب با عملکردهای خاص چینی‌ها محصولات را توسعه می‌دهند. ما قبلاً در شانگهای موقعیت خوبی داشتیم و نزدیکی دفتر پکن به مشتریان کلیدی پورشه، برنامه‌های ما برای حضوری قدرتمندانه در بازار چین را تقویت کرده و توانایی‌های ما در رابطه با توسعه وسایل نقلیه هوشمند و متصل را بیشتر می‌کند.

به گفته اووه پیچلر نچک(Uwe Pichler-Necek)، مدیرعامل مهندسی پورشه در چین، وسایل نقلیه هوشمند و متصل، هسته اصلی پیشرفت‌های مهندسی پورشه در بازار چین هستند. او مدعی است که مرکز جدید آنها در پکن به پورشه کمک می‌کند که راه حل‌هایی انحصاری آنها برای بازار چین را توسعه دهند.

وی در مورد جذب نیرو در واحد جدید مهندسی پورشه می‌گوید:

ما در مراحل میانی جذب نیرو قرار داریم و همیشه به دنبال همکارانی با انگیره و واجد شرایط هستیم که به پیشرفت در آینده علاقه‌ دارند و اکنون اکثر کارکنان ما در زمینه رانندگی خودکار، شاسی، سیستم‌های ولتاژ بالا، اتصال هوشمند و سیستم اطلاعات سرگرمی متخصص هستند.

علاوه بر این، مایکل کرش(Michael Kirsch)، رئیس و مدیرعامل پورشه، بازار چین را به دلیل تمایل مشتریان آن به پیشرفت‌های فناورانه و تکنولوژی‌های روز، منبع اصلی فناوری‌های کلیدی و تحول صنعتی است. به گفته او، پورشه به عنوان یک تولیدکننده خودروهای اسپرت لوکس، تقویت سرمایه‌گذاری محلی و تحقیق و توسعه را بخش مهمی از استراتژی نوآورانه و جهانی خود می داند. وی انتظار دارد که با گسترش مهندسی پورشه در چین، شاهد رشد سریع تحقیقات و توسعه کلی و قابلیت‌های مهندسی گروه پورشه در چین بوده و مرکز تحقیقات جدید آنها کمک بیشتری به پورشه برای موفقیت در بازار جهانی و در عین حال ترویج نوآوری‌های جدید کند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.