بی وای دی وارد بازار خودروی امارات شد
توسعه بازار در خاورمیانه منتشر شده در ۰۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
بی وای دی وارد بازار خودروی امارات شد

بی وای دی قراردادی با گروه الفطیم برای واردات خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی خود به کشور امارات امضا کرد.

به گزارش خودروم، شرکت خودروسازی بی وای دی با شراکت الفطیم وارد بازار امارات می‌شود. گروه الفطیم یکی از توزیع کنندگان پیشرو خودرو در امارات است. مراسم امضاء قرارداد همکاری میان دو طرف در رویدادی به نام روز حرکت به آینده و در شهر دبی برگزار شد.

بی وای دی در این مرام دو خودروی هان و اتو ۳ را به نمایش گذاشته بود. این خودروساز چینی علاوه بر دو خودروی مزبور، تا پایان سال جاری چهار محصول الکتریکی و پلاگین هیبریدی را نیز در امارات عرضه می‌کند. عرضه محصولات اختصاصی بی وای دی برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شد.

گروه الفطیم در دهه ۱۹۳۰ تاسیس شد. این گروه یکی از متنوع‌ترین و پیشروترین کسب و کارهای خصوصی منطقه است. دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد. الفطیم متعهد به ساخت یک اکوسیستم جدید شامل خودروهای الکتریکی مشتری محور است. به همین دلیل بر روی ساخت یک مرکز منحصر به فرد برای ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای الکتریکی است.

بی وای دی در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱,۸۶ میلیون خودروی الکتریکی در سراسر جهان فروخت. مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای بی وای دی می‌گوید که این شرکت تا پایان فوریه ۲۰۲۳ به کاهش انتشار ۲۹ میلیارد کیلوگرم کربن کمک کرد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.