معرفی رنو رافال 2024 با قدرت 300 اسب بخار
جدید و متفاوت منتشر شده در ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
رنو رافال

رنو از شاسی بلند لوکس و کوپه رنو رافال 2024 رونمایی کرد. این خودرو از یک سامانه پلاگین هیبریدی به همراه پیشرانه‌ای 1.2 لیتری برای تولید 300 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم، محصولات کوپه و شاسی بلند به تازگی برای بخش لوکس خودروسازان در نظر گرفته می‌شوند. اما رنو با مدل آرکانای کمی بیش از سه سال جریان اصلی و ترکیبی از این سبک بدنه را دنبال می‌کند. اما بزودی تا اواسط سال 2023 این شرکت با لوگوی الماسی خود یک مدل بزرگتر با نام یک هواپیمای مسابقه‌ای در سال 1934 را عرضه خواهد کرد. ما از رنو رافال 2024 صحبت می‌کنیم. خودرویی اسپورت با سگمنت D که اولین مدل برند رنو با زبان طراحی جدید این شرکت است.

رنو رافال

به عنوان مثال رنو رافال 2024 بسیار مشابه با فیس لیفت تازه کلیو بوده و از طراحی جدید جلوپنجره و نور پردازی LED ماتریس بهره می‌برد. خودروی مزبور بسیار شبیه به سوپر مینی‌ها بوده و تریم آن مشابه با آلپاین اسپریت است. فاصله محوری آن نیز 2,74 میلی‌متر خواهد بود. اما به دلیل سقف شیب‌دار امکان داشتن عملکردی مشابه با شاسی بلندهای معمولی را نباید در نظر گرفت. ولی گنجایش 530 لیتری صندوق عقب بدن جابجایی صندلی‌ها را باید سخاوتمندانه توصیف کرد.

رنو رافال

رنو رافال جدید ردیف سوم ندارد. این خودرو فقط با نسخه 5 نفره به فروش می‌رسد. با وجود شیب سقف، فضای مناسبی برای سر سرنشینان عقب وجود دارد. این مدل 4,71 متر طول و 1,86 متر عرض دارد. ابعاد شیشه پانوراما آن نیز 1,470 در 1,117 میلی‌متر خواهد بود. شیشه این قسمت شفاف و نیمه شفاف است. در واقع قسمت جلو مات و بخش عقب پانوراما شفاف یا برعکس خواهد بود.

رنو رافال

با توجه به افزایش 4 سانتی‌متری فاصله محوری چرخ‌ها در عرض، از لاستیک‌های پهن‌تری استفاده می‌شود. رنو به منظور بهبود چسبندگی و هندلینگ خودرو بر سر پیچ‌ها فرمان رافال 2024 را بهبود بخشیده است. این خودرو در رنگ‌های سفید مرواریدی ساتن و آبی آلپاین با رنگی پر رنگ نسبت به A110 نیز عرضه می‌شود.

امکانات رافال 2024

رنو رافال

در کابین شاهد بکارگیری جلوآمپری دیجیتالی با ابعاد 12,3 اینچ هستیم. یک نمایشگر لمسی 12 اینچی و مشابه با بسیاری از آخرین‌ مدل‌های رنو از جمله مکان ای تاچ الکتریکی در این خودرو وجود دارد. برنامه‌ها مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شوند. امکان استفاده از اندروید اتو به شکل بی سیم و اپل کارپلی وجود دارد. مشتریان در صورت درخواست امکان بکارگیری نمایشر 9,3 اینچی هدآپ برای نمایش اطلاعات خودرو بر روی شیشه را دارند.

مشخصات فنی رنو رافال 2024

نیرو توسط یک سامانه هیبریدی ترکیبی شامل موتور سه سیلندر توربوشارژ و دو موتور الکتریکی تأمین می‌شود. پیشرانه بنزینی یک موتور 1.2 لیتری با قدرت 130 اسب بخار و 205 نیوتن متر گشتاور است. موتور الکترونیکی اصلی نیز 70 اسب بخار و 205 نیوتن‌متر گشتاور دارد. پیشرانه الکترونیکی ثانویۀ نیز 34 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور دارد. قدرت با نصب یک موتور الکتریکی بر روی محور عقب به 300 اسب بخار خواهد رسید. سیستم چهار چرخ متحرک در اختیار سرنشینان خواهد بود. فرمان محور عقب با قابلیت تنظیم شاسی نیز از دیگر امکانات رافال 2024 است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.