معرفی رنو گرند کانگو 2024 با فضایی بیشتر معرفی شد
خانوادگی و بزرگ منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
رنو گرند کانگو 2024

رنو با حضور در مونیخ از ون چند منظوره گرند کانگو 2024 رونمایی کرد. این خودروی خانوادگی در شمال فرانسه مونتاز شده و سال آینده وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروم، در عصر کراس‌اوورها رنو هنوز بدنبال زنده نگاه داشتن یاد خودروهای چند منظوره بوده و آنها را به عنوان جایگزین‌هایی ایده‌آل به فروش می‌رساند. به همین دلیل هم رنو گرند کانگو جدید در نمایشگاه IAA مونیخ 2023 حاضر شد. این خودرو اکنون با قیمتی مقرون به صرفه برای کسانی که هنوز شاسی‌بلندها را دوست ندارند؛ بسیار مناسب و دلچسب خواهد بود. به طور کلی MPV جدید رنو مبتنی بر نسل سوم کانگو در سال 2020 ساخته می‌شود و کابینی جادار با هفت صندلی ارائه خواهد داد.

رنو گرند کانگو 2024

رنو گرند کانگو 2024 یکی از MPVهای حاضر در نمایشگاه IAA امسال است. اما همچنان مانند یک ون عمل می‌کند و ما می‌توانیم سه صندلی از ردیف وسط و دو صندلی از ردیف عقب جدا کنیم. با انجام این کار ظرفیت بار خودرو از 500 لیتر به 3,750 لیتر می‌رسد. البته برای رسیدن به این عدد باید صندلی سرنشین جلو تا شود.

رنو گرند کانگو 2024

ورود و خروج به ردیف سوم با لطف درهای کشویی دوگانه به ابعاد 83 سانتی‌متر یا 18 سانتی‌متر بزرگتر از کانگو استاندارد، بسیار آسان‌تر خواهد بود. پنج صندلی در این خودرو مجهز به ایزوفیکس بوده و این موضوع گرند کانگو جدید را به خودرویی خانواده پسند تبدیل می‌کند. امکان برداشتن پنج صندلی و یا جلو و عقب کردن آنها وجود دارد.

رنو گرند کانگو 2024

اشیایی با طول 3,11 متر را پس از تا کردن صندلی سرنشین جلو می‌توان درون کابین قرار داد. در سراسر کابین نیز 58 لیتر فضای ذخیره‌سازی اشیاء مختلف در مکان‌هایی مانند سینی‌های ذخیره‌سازی ردیف دوم و… وجود دارد. فضای سر برای سرنشینان عقب به لطف ساختار مسطح سقف فراهم است. فضای پا نیز 164 میلی‌متر خواهد بود. رنو بدنبال عرضه کانگوبا درهای عقب لولایی خواهد بود.

مشخصات فنی رنو گرند کانگو 2024

رنو گرند کانگو 2024

خریداران می‌توانند رنو گرند کانگو 2024 را در انواع بنزینی، دیزلی یا الکتریکی سفارش دهند. نسخه بنزینی موتوری 130 اسب بخاری و متصل به گیربکس شش سرعته دستی یا جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه دارد. نمونه دیزلی 95 اسب بخار قدرت را به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی فراهم می‌آورد. مدل الکتریکی نیز موتوری الکتریکی با قدرت 121 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر دارد.

باتری نسخه الکتریکی

رنو گرند کانگو 2024

در نسخه الکتریکی رنو گرند کانگو 2024 از باتری لیتیوم یون با ظرفیت 45 کیلووات ساعت و توان پیمایش ترکیبی 265 کیلومتر استفاده می‌شود. این باتری را می‌توان به وسیله شارژر DC با قدرت 80 کیلووات برای پیمایش 170 کیلومتر تنها 27 دقیقه شارژ نمود. همچنین برای پیمودن 80 کیلومتر مسافت نیز تنها باید 10 دقیقه این خودرو را شارژ کرد. در صورت بکارگیری شارژر AC ذخیره نیرو از 10 تا 90 درصد حدود 2 ساعت و 40 دقیقه زمان احتیاج دارد. بسته باتری هشت سال یا 160 هزار کیلومتر پیمایش گارانتی داشته و در صورت کاهش ظرفیت آن به زیر 70 درصد، رنو به رایگان آن را تعویض می‌کند.

برخی از امکانات و زمان عرضه

از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول باید به دوربین دنده عقب، پمپ حرارتی، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان، شیشه‌های عقب برقی و سیستم اطلاعات و سرگرمی ایزی لینک اشاره نمود. رنو ثبت سفارش کانگو جدید را از اواخر سال جاری آغاز می‌کند و آن را در اوایل سال 2024 به مشتریان تحویل خواهد داد. گرند کانگو در کارخانه Maubeuge واقع در شمال فرانسه مونتاز می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.