رنو کلیو 2024 با چهره‌ای جدید و نسخه آلپاین آمد
کمی اسپرت تر منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
رنو کیلو 2024

رنو فیس لیفت جدیدی از نسل پنجم کیلو با چهره‌ای تازه برای رقابت با فولکس واگن پولو، اشکودا فابیا و... رونمایی کرده است.

به گزارش خودروم، رنو بیش از چهار سال پیش نسل چنجم کلیو را معرفی کرد. اکنون این سوپر مینی کوچک، فیس لیفت جدیدی را به منظور حفظ تازگی خود در برابر رقبایی مانند فولکس واگن پولو، اشکودا فابیا و… تجربه می‌کند. رنو کلیو 2024 را به دلیل جلوپنجره کاملاً جدید و چراغ‌های جلو باریک باید بسیار قابل توجه دانست.

چراغ‌های روشنایی روز بر روی سپر امتداد یافته‌اند. در این نقطعه اشکالی لوزی مانند به نشانه رنو با تزئینات کرومی مشاهده می‌شود. دیفیوزر بسته به سطح تریم انتخابی یا هیبریدی بودن خودرو در شش طرح مختلف قابل سفارش خواهد بود. رنو کیلو 2024 رینگ‌هایی جالب با قط 17 ایچ دارد. بر روی تمام رینگ‌ها لوگوی آلومینیومی رنو مشاهده می‌شود. در صورت انتخاب تریم‌های Esprit Alpine یا Techno یک انتن کوسه‌ای هم در اختیار دارید. رینگ‌هایی شامل سفید قطبی، خاکستری پلاتینیوم، آبی آهنی، نارنجی والنسیا و… برای این خودرو قابل سفارش هستند.

رنو کیلو 2024

فضای داخلی کلیو 2024 تا حد زیاید تغییر یافته است. اما مواد پایدار جدیدی را در سراسر کابین می‌توان دید. این یعنی کیلو جدید را نمی‌توانید با روکش چرمی بخرید. در عوض صندلی‌ها با ماده‌ای از الیاف و پلی استر به نام TEP پوشانده می‌شوند.  در صورت انتخاب نسخه Esprit Alpine صندلی‌های جلو اسپرت و در برگیرندگی بهتری دارند.

کلیو جدید می‌تواند به جلوآمپر دیجیتالی 7 یا 10 اینچی مجهز شود. صفحه نمایش لمسی نیز 7 یا 9,3 اینچی خواهد بود. اندروید اتو، اپل کارپلی بی سیسم با ناوبری داخلی، دوربین 360 درجه و 20 سیستم کمک راننده در این خودرو وجود دارد. از جمله آنها باید به کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت به همراه سطح 2 رانندگی نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

مشخصات فنی رنو کیلو 2024

پیشرانه موتوری 1 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 65 اسب بخار و 95 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس دستی متصل به این موتور یک جعبه دنده 5 سرعته با توان انتقال نیرو به محور جلو خواهد بود. نسخه دیگری از کلیو 2024 با موتور 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ قادر به تولید قدرتی معادل با 90 اسب بخار و گشتاوری 160 نیوتن متری است. این موتور به گیربکسی شش سرعته و دستی متصل می‌شود.

رنو کیلو 2024

پیشرانه پرچمدار را می‌توان در نسخه هیبریدی دید. جایی که از موتور چهار سیلندر 1,6 لیتری تنفس طبیعی و دو موتور الکتریکی به همراه باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1,2 کیووات استفاده می‌شود. این پیشرانه 145 اسب بخار قدرت را از طریق گیربکسی بدون کلاچ و دو سرعته در حالت برقی و چهار سرعته در حالت احتراقی به محور جلو منتقل می‌کند.

رنو کیلو 2024

رنو کلیو 2024 را می‌توان با موتور سه سیلندر توربو دوگانه سوز هم خریداری کرد. با این نسخه امکان پیمایش مسافتی 1000 کیلومتری وجود دارد. گشتاور این موتور در دور 200 حدود 170 نیوتن متر است. موتور مزبور نسبت به نمونه بنزینی 8 درصد کربن کمتری منتشر خواهد کرد.

رنو کیلو 2024

رنو نسخه دیزلی کلیو را نیز تولید خواهد کرد. کلیو 2024 دیزلی به موتور 1,5 لیتری با قدرت 100 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر مجهز می‌شود. این موتور به وسیله گیربکس شش سرعته دستی نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.