رنو کپچر ۲۰۲۴ با ظاهر جدید معرفی شد
بروزرسانی فرانسوی! منتشر شده در ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷
2024 Renault Captur

رنو کپچر جدید مطابق با زبان طراحی بروز این خودروساز فرانسوی رونمایی شد. رنو دیگر کپچر را در تیپ دیزلی عرضه نمی‌کند و در محیط داخلی از تزئینات بازیافتی بهره می‌گیرد.

به گزارش خودروم، رنو تقریباً یکسال پیش بود که سوپر مینی کلیو را فیس لیفت کرد. بنابراین کاملاً طبیعی است که این خودروساز اروپایی همان روش را برای بهبود شرایط یکی از کوچک‌ترین محصولات خود یعنی کپچر انجام دهد. اکنون رنو کپچر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید، چراغ‌های LED، لوگوی الماسی بروز و… رخ نمایی می‌کند. تمام بخش جلو مورد بازنگری قرار گرفته و این چیزی است که در طول عمر یک وسیله نقلیه کمتر شاهد آن هستیم.

2024 Renault Captur

در بخش انتهایی شاهد حفظ شکل ظاهری و C مانند چراغ‌ها هستیم. اما حالا از گرافیکی متفاوت با کمی تغییرات جزئی در این بخش استفاده می‌شود. علاوه بر این رنو نشان خود بر روی در صندوق عقب را بروزرسانی می‌کند تا با آخرین نسخه هویت بصری محصولات این شرکت هماهنگ شود. در رنو کپچر جدید همچنان از خروجی‌های اگزوز فیک استفاده می‌شود. شاید این نشانه‌ای برای ما باشد که ما را به عدم تأثیر تغییرات ظاهری کپچر بر روی عملکرد فنی آن امیدوار می‌کند.

رنو کپچر ۲۰۲۴

در رنو کپچر ۲۰۲۴ دیگر از نسخه RS لاین سابق خبری نبوده و به جای آن با تیپ اسپیس آلپاین مواجه هستیم. مشتریان قادر به سفارش آن با ۱۴ رنگ ترکیبی(دو رنگ) یا تک رنگ هستند. ارزان‌ترین نمونه نیز بر روی رینگ‌های ۱۷ اینچی فولادی حرکت خواهد کرد. اما توان سفارش و استفاده از آلیاژ بهتر در همان سایز وجود دارد. در تیپ اسپیس آلپاین سایز رینگ‌ها ۱۹ اینچ است.

فضای داخلی برای ما آشنا است. در این محیط از نمایشگر اطلاعات و سرگرمی با ابعاد ۱۰,۴ ایچ در کنار جلو آمپری دیجیتالی با قطر ۱۰,۲۵ اینچ استفاده می‌شود. دیگر خبری از عرضه کپچر با تریم تمام چرم نیست و خبری از تزئینات کرومی نخواهد بود. به جای موارد مزبور از مواد بازیافتی و مواد تجدیدپذیری مانند کنف در محیط داخلی کپچر ۲۰۲۴ استفاده می‌شود.

مشخصات فنی رنو کپچر ۲۰۲۴

از نظر فنی رنو کپچر ۲۰۲۴ در نمونه هیبریدی به موتوری بنزینی با حجم ۱,۶ لیتر تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۹۴ اسب بخار قدرت را همراه با موتوری الکتریکی با توان ۳۶ کیلووات فراهم می‌کند. ژنراتور استارت ۱۸ کیلووات و باتری ۱,۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارند. مجموع خروجی ترکیبی این نمونه ۱۴۵ اسب بخار بوده و همیشه در حالت کاملاً الکتریکی فعالیت آن آغاز می‌شود. رنو مدعی است که ۸۰ درصد رانندگی شهری با رنو کپر ۲۰۲۴ بدون استفاده از موتور احتراقی انجام می‌شود.

رنو کپچر ۲۰۲۴

عدم عرضه رنو کپچر ۲۰۲۴ با موتور دیزلی قابل پیش بینی بود. زیرا این خودروساز فرانسوی به تدریج پیشرانه‌های بنزینی کوچک را جایگزین آنها می‌کند. با این حال نسخه گاز سوز رنو کپچر جدید با موتور سه سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس شش سرعته دستی موجود است. این مدل ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد و قادر به پیمایش ۱۱۰۰ کیلومتر مسافت با باک سوخت پر از بنزینی و مخزنی مملو از گاز مایع است. رنو مونتاژ کپچر جدید را تا اواخر سال جاری در کارخانه وایادولید اسپانیا آغاز خواهد کرد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.