معرفی لکسوس LS جدید و ۲۰۲۴ در ژاپن
همیشه خاص منتشر شده در ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲
لکسوس LS 2024

لکسوس مدل ۲۰۲۴ سدان LS را در ژاپن معرفی نمود. این خودرو در بخش فنی ارتقاء یافته و حالا از جلو آمپری جدید و دیجیتالی برای عقب نماندن از رقبا استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم، لکسوس LS جدید و ۲۰۲۴ در ژاپن عرضه شد. این خودرو همچنان با عنوان نسل پنج تولید می‌شود و حالا اسدان فول سایز ژاپنی برای عقب نماندن از رقبا چند بروزرسانی جدید دریافت می‌کند. مهم‌ترین ارتقاء مرتبط به این خودرو را باید افزودن جلو آمپر کاملاً دیجیتال و منحنی ۱۲,۳ اینچی با گرافیکی جدید دانست. علاوه بر این دوربین ضبط رانندگی به شکل استاندارد در این خودرو موجود بوده و تصاویری از جلو و عقب خودرو تهیه می‌کند.

لکسوس LS 2024

لکسوس LS 2024 اپلیکشینی سازگار با تلفن همراه هوشمند دارد و با بکارگیری آن می‌توان درها را باز یا بسته نمود و حتی خودرو را از راه دور روشن کرد. لکسوس LS 500h نیز منبع تغذیه‌ای خارجی دارد و در مواقع اضطراری بسیار مفید فایده است. حتماً به یاد دارید که مدل ۲۰۲۱ علاوه بر نمایشگر ۱۲,۳ اینچی دارای سیستم فرمان چهار چرخ مهم بود. اما فقط می‌توانستیم از این سامانه در مدل‌های پایه دیفرانسیل عقب استفاده کنیم. حالا سیستم فرمان چهار چرخ متحرک به شکل برای نسخه‌های AWD هم موجود است. لکسوس برای افزایش استحکام بدنه و بهبود واکنش فرمان، بریس پشتیبانی رادیاتور را روی بهترین نسخه‌ها نصب می‌کند.

تعلیق بهتر

لکسوس LS 2024

مهندسان در لکسوس LS 2024 سیستم تعلیق بر روی هر دو محور را بهینه‌سازی کرده‌اند. حالا بخش لاستیکی پشتیبانی کننده لوله اگزوز در زاویه‌ای متفاوت قرار دارد تا ارتعاشات را کاهش دهد. به همین خاطر در حالت Comfort عملکرد جدیدی به منظور کاهش لرزش در پشت را شاهد هستیم. بنابراین سواری نرم‌تری برای سرنشینان ردیف عقب ارائه می‌شود.

ارتقاء فنی و قیمت

لکسوس LS 2024

لکسوس LS 2024 در ژاپن از سیستم بروز Advanced Drive با پشتیبانی از حالت ترافیک تا سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت پشتیبانی می‌کند. همچنین سامانه ایمنی لکسوس پلاس با ترمزهای خودکار متکی بر تشخیص موانع و عابران پیاده همراه مالکان خواهد بود. علاوه بر این در LS 500 از قابلیت پارک پیشرفته به عنوان استاندارد استفاده می‌شود. اما LS 500h را حتی می‌توان از راه دور نیز پارک نمود. به عبارتی دیگر با بکارگیری برنامه اختصاصی لکسوس بر روی تلفن همراه این سدان را می‌توان از راه دور و زمان خارج بودن از آن پارک کرد. قیمت لکسوس LS مدل ۲۰۲۴ در ژاپن بین ۷۳ تا ۱۲۱ هزار دلار خواهد بود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.