فورد ترانزیت 2024 بار را سریع تر تحویل می دهد
20 ثانیه طلایی! منتشر شده در ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
فورد ترانزیت 2024

ون باری ترانزیت 2024 برای بازار اروپا بروزرسانی شده و به گفته فورد علاوه بر بهبود شاسی، اکنون 20 ثانیه بار را سریع‌تر تحویل می‌دهد!

به گزارش خودروم، فورد ترانزیت و نسخه الکتریکی آن چندین ارتقاء مختلف را در اروپا و به نام مدل 2024 دریافت می‌کنند. سخت افزار، نرم افزار و سایر ویژگی‌های پیشرفته، این خودرو را به وسیله نقلیه بهتری برای مشتریان تجاری تبدیل خواهد کرد.

فناوری جدید کمکی فورد برای تحویل بار چندین عملکرد را خودکار انجام می‌دهد تا بار توسط رانندگان به سرعت به تحویل شود. این سیستم چراغ‌های خطر را فعال و موتورها را خامش می‌کند. همچنین درهای مورد نیاز راننده برای تخلیه بار نیز به طور خودکار باز می‌شوند. این قابلیت درهای ون را با پارک خودرو به شکل خودکار قفل می‌کند.

فورد ترانزیت 2024

با بازگشت راننده به ون و فشار پدال ترمز، موتور دوباره روشن خواهد شد. فورد می‌گوید که این سامانه در مجموع 20 ثانیه مدت زمان تحویل بار را کاهش می‌دهد. این رقم در یک روز کاری با تحویل 150 بسته مجر به صرفه‌جویی 50 دقیقه‌ای می‌شود.  علاوه بر این فورد ترانزیت 2024 بهبودهایی در زمینه سخت افزار به خصوص بر روی مدل‌های دیفرانسیل جلو دارد. در نمونه‌های مزبور از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود. همچنین ظرفیت حمل بار افزایش می‌یابد.

گیربکس جدید وزن ناخالص وسیله نقلیه را به 4250 کیلوگرم می‌رساند. حداکثر تحمل وزن محور جلو نیز از 150 کیلوگرم به 2000 کیلوگرم می‌رسد. توپی چرخ و سیستم ترمز نیز 27 کیلوگرم سبک‌تر از قبل هستند. تعویض دیسک ترمز سریع‌تر انجام می‌شود و تا دو ساعت صرفه‌جویی در پی دارد.

فورد ترانزیت 2024

ترانزیت 2024 دارای نمایشگر مرکزی استاندادر 12 اینچی با SYNC 4 است. جلو امپری دیجیتالی و 8 اینچی نیز پیش روی راننده قرار دارد. سیستم یکپارچه سازی Upfit Ford Pro اجازه دسترسی بهتر به خدمات پس از فروش و نظارت بر روی خودرو را خواهد داد.

ترانزیت جدید مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی استاندارد در سال 2024 را به همراه دارد. از جمله این موارد باید به کروز کنترل تطبیقی، هشدار حفظ خودرو در بین خطوط، هشدار نقاط کور و… اشاره کرد. اتصال به اینترنت 5G، بروزرسانی فورد پاور آپ و رینگ‌های 16 اینچی هم جدید هستند.

ترانزیت جدید برای تابستان امسال در اروپا عرضه می‌شود. مجموع بروزرسانی‌های مزبور نیز مختص به بازار اروپا است. اطلاعات این ون برای حضور در بازاری مانند آمریکا پاییز امسال منتشر می‌شود. از سال 2021 فورد با تأسیس واحدی جداگانه به توسعه خودروهای تجاری خود با تأکید بیشتر بر روی مشتریان می‌پردازد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.