کانسپت رنو 4ever Trophy معرفی شد
پیش نمایش کراس‌اوور الکتریکی رنو منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کانسپت رنو 4ever Trophy

کانسپت رنو 4ever Trophy به عنوان پیش نمایشی از رنو 4 در سال 2025 با موتور الکتریکی 134 اسب بخاری و شتاب 9 ثانیه معرفی شد.

به گزارش خودروم، در ژانویه 2021 رنو 5 با معرفی یک کانسپت الکتریکی و پیش نمایشی از یک مدل تولیدی در آینده نزدیک، بازگشت غیر منتظره‌ای داشت و حالا برند فرانسوی رنو ظاهراً بدنبال بازگشت یک مدل قدیمی دیگر است. این شرکت رنو 4 را در سال 2025 عرضه می‌کند و در حال حاضر با کانسپت رنو 4ever Trophy در نمایشگاه خودروی پاریس، پیش نمایشی از آن را به علاقه‌مندان خود نشان می‌دهد. این مدل مفهومی شبیه به سایر کانسپت‌های رنو بوده و به جای پیشرانه احتراقی از موتور الکتریکی استفاده می‌کند.

خودروی الکتریکی جدید در سگمنت B قرار دارد و نام رسمی آن رنو 4ever Trophy است. نام این خودرو بر گرفته از مسابقات رالی بشر دوستانه 4L Trropy صحرای مراکش است. مسابقات یادشده، یک رویداد سالانه انحصاری برای خودروهای رنو 4 بوده و این شرکت بیست و پنجمین سالگرد برگزاری این رویداد را در سال 2023 با لوگوی الماسی جدید خود جشن می‌گیرد. خودروی مفهومی یادشده با رنگ نقره‌ای گان متال رنگ‌آمیزی شده و از رینگ‌های 19 اینچی استفاده می‌کند.

کانسپت رنو 4ever Trophy

قلب تپنده رنو 4ever Trophy یک موتور الکتریکی با قدرت 134 اسب بخار است. طول و عرض این خودرو به ترتیب 4,160 و 1,950 میلی‌متر بوده و به گفته خودروساز فرانسوی، کانسپت جدید آنها موقعیتی مشابه با کراس اوور ساب کامپکت کپچر در بازار دارد. این برند اعلام کرده است که رنو 5 جدید نیز به عنوان نسخه الکتریکی سوپر مینی کیلو در بازار حضور دارد.

کانسپت رنو 4ever Trophy

رنو 4ever Trophy با ارتفاع 1,900 میلی‌متری، فاصله بسیار مناسبی از سطح زمین دارد. هنوز تصاویر فضای داخلی این خودرو منتظر نشده؛ اما در مقایسه با مدل کلاسیک، قطعاً فضای بیشتری برای سرنشینان عقب وجود دارد. استفاده از پلتفرم الکتریکی اختصاصی CMF-BEV به معنی آن است که فاصله بین دو محور پس از تراشیدن برآمدگی‌های جلو و عقب به حداکثر رسیده است.

موتور الکتریکی این خودرو انرژی خود را از یک بسته باتری 42 کیلووات ساعتی تامین کرده و قادر به پیمایش 402 کیلومتر مسافت است. موتور الکتریکی روی محور جلو سوار شده و شتاب صفر تا 100 آن 9 ثانیه است. نباید انتظار استفاده از برخی ویژگی‌های ظاهری این کانسپت مانند کمپرسورهای هوای موجود روی چرخ‌ها، قفسه سقفی فیبرکربی و… در نسخه تولیدی داشته باشید.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.