عرضۀ چانگان UNI-T با پیشرانۀ 2 لیتری توربو در بازار چین
با قدرت 229 اسب بخار منتشر شده در ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

چانگان UNI-T به موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده و اکنون با قیمت 137 هزار تا 150 هزار یوان راهی بازار چین شده است.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، نسخۀ 2 لیتری توربوشارژ چانگان UNI-T در رنگ‌های جدیدی عرضه می‌شود و تریم‌های اسپرت و جدیدی برای جلب نظر مشتریان چینی دارد. اما مهم‌ترین تغییر نسخۀ جدید چانگان UNI-T را باید استفاده از پیشرانۀ 2 لیتری توربو و جعبه دندۀ اتوماتیک 8 سرعتۀ آیسین دانست. علاوه بر این، چانگان UNI-T جدید به شکل استاندارد از حالت جهش سریع پشتیبانی می‌کند.

ظاهر نسخۀ جدید UNI-T اساساً شبیه به مدل فعلی است. جلوپنجره با چراغ‌های جلوی تیز و کشیده مطابقت داشته و ظاهری یکپارچه را شاهد هستیم. چهره و حالت بصری کلی چانگان UNI-T شبیه به فیلم‌های عملی تخیلی بوده و بسیار آینده‌نگرانه است. نسخۀ 2 لیتری توربو با یک رنگ جدید به نام آبی یونی عرضه شده و سقف پانورامیک مشکی رنگی دارد. بدنۀ دو رنگ باعث تقویت چهره و افزایش حال و هوای اسپرت بودن UNI-T می‌شود.

در محیط داخلی همانند نسخۀ 1.5 لیتری عمل شده و کابین از نظر طراحی هیچ تغییری نداشته است؛ اما جزئیات نارنجی رنگ در نقاط مختلفِ کابین UNI-T  جدید دیده می‌شود.

نسخۀ 2 لیتری و توربوشارژ چانگان UNI-T قدرتی معادل با 229 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متری دارد. پیشرانۀ یادشده، یکی از 10 موتور برتر چین در سال 2021 بوده و موسوم به قلب چین است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.