حضور چانگان CS55 پلاس در نمایشگاه تحول
دوست داشتنی منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس نیز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافت تا جمع وارداتی‌های گروه خودروسازی سایپا در این رویداد گرم‌تر شود.

به گزارش خودروم، چانگان دوباره و با تلاش گروه خودروسازی سایپا به بازار خودرو ایران باز می‌گردد. به همین مناسبت نیز در دومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو شاهد حضور چانگان CS55 پلاس همراه با مدل CS35 پلاس هستیم. در این میان کراس‌اوور سایز متوسط CS55 پلاس با طراحی و ظاهری بروز بسیار مورد توجه بوده و نشان دهنده پیشرفت روز افزون کمپانی چانگان است.

طراحی چانگان CS55 پلاس

از نظر ظاهری این خودرو شبیه به سری یونی از محصولات کمپانی چانگان است. جلوپنرجه بزرگ چند ضلعی، بکارگیری المان کمانی برای طراحی موجود بر روی سپر، چراغ‌های نازل متصل به جلوپنجره از جمله نکات برجسته مرتبط به پیشانی این خودرو هستند. شمایل کناری آن نیز بسیار ساده و در عین حال هوشمندانه بوده و به این ترتیب ساختار کلی جلو و عقب خودرو با توجه به چراغ‌هایی با گرافیک زیبا و… متصل می‌شوند. در داخل فرمان اسپرت و دی کات، دسته دنده‌ای جذاب، داشبوردی چند لایه، کنترلرهای سیستم تهویه مطبوع، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر بزرگ مرکزی، فضای کافی سرنشینان، استفاده از پلاستیک طرح دار و توجه به ارگونومی سرنشینان را باید از نکات برجسته این خودرو دانست.

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

از نظر فنی گروه خودروسازی سایپا چانگان CS55 پلاس را با موتور ۱,۵ لیتری، چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ وارد بازار می‌کند. این خودرو ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه خواهد کرد. حداکثر سرعت این کراس‌اوور ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و نیرو را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه مرطوب به محور جلو انتقال خواهد داد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز ۸,۲ ثانیه است. تعلیق جلو و عقب هم به ترتیب مک فرسون و مولتی لینک هستند. میزان مصرف سوخت آن هم ۶,۲ لیتر به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ترکیبی است.

امکانات

از نظر امکانات چانگان CS55 پلاس به تجهیزاتی همچون نمایشگر لمسی ۱۲,۳ اینچی به عنوان مالتی مدیا، رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی، شارژر وایرلس، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، جلو آمپر دیجیتالی ۱۰,۲۵ اینچی و کروز کنترل تطبیقی، باید اشاره کرد. همچنین کیسه هوای راننده و سرنشین جلو به همراه ایربگ‌های پره‌ای و جانبی، صندلی راننده شش حالته برقی، امکان اتصال به اپل کارپلی، سقف پانورما، سیستم ورود بدون کلید، شش بلندگو و… نیز در این خودرو وجود دارند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.