بستیون T77 در مشهد معرفی شد
بهمن وارد می کند! منتشر شده در ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷
بستیون T77

با معرفی بستیون T77 در نمایشگاه خودروی مشهد، این خودرو بزودی و به شکل وارداتی توسط برند بی ام کارز از گروه بهمن وارد بازار خودرو کشور می شود.

به گزارش خودروم، برند BM Cars از گروه بهمن به عنوان بازوی این شرکت در امر واردات خودرو عمل خواهد کرد. لذا بعد از آماده‌سازی شوروم بی ام کارز در مجموعه ایران مال، این برند با حضور در بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد از اولین خودروی وارداتی خود به نام بستیون T77 رونمایی کرد. خودروم پیش از این بررسی بستیون T77 را در قالب یک محتوای متنی کامل انجام داده و مخاطبین گرامی می‌توانند اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول به دست آوردند.

بستیون به عنوان برند زیر مجموعه گروه خودروسازی FAW شناخته می‌شود. این خودروساز با توجه به شراکت فاو با مزدا، وظیفه تولید، طراحی و مونتاژ خودروهایی جدید برای بازارهای هدف با بکارگیری پلتفرم‌های قدیمی مزدا را بر عهده دارد. بستیون بدنبال جلب مصرف کنندگان متوسط چینی بوده و در بازارهای مختلفی مانند روسیه و امارات حضور دارد.

بستیون T77

ابعاد، طراحی و امکانات

این محصول با طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب 4,549، 1,845 و 1,615 میلی‌متری و فاصله محوری 2,700 میلی‌متر به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط شناخته می‌شود. ظرفیت حمل سرنشین بستیون T77 تنها 5 سرنشین بوده و این خودرو د نسخه 7 نفره تولید نمی‌شود. طراحی این خودرو با توجه به تصاویر پیش روی شما، قابل قبول بوده و با یک محصول چینی و تلفیقی از دیزاین کلاسیک و مدرن در محیط داخلی و بدنه روبرو هستیم.

داشبورد بستیون تی 77

از نظر امکانات این خودرو در فول‌ترین نسخه به ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل تطبیقی، دستیار هوشمند سرعت خودرو، سامانه نظارت بر خستگی راننده، استارت دکمه‌ای، تابلوخوان، سیستم نظارت بر نقاط کور، سامانه، کمکی حرکت بین خطوط، دوربین 360 درجه، جلو امپر دیجیتالی 8 اینچی، نمایشگر مرکزی 12,3 اینچی، گرمکن صندلی جلو، کلید هوشمند، 6 بلندگو و… مجهز است. هر چند که بستیون T77 در مشهد، نسخه فول آپشن نبوده و در آینده احتمالاً نمونه‌هایی با امکانات رفاهی بیشتر را خواهیم دید.

مشخصات فنی

موتور بتسیون تی 77

از نظر فنی بستیون T77 موتوری 4 سیلندر و 1,5 لیتری توربو با تکنولوژی GDI دارد. این موتور 158 تا 166 اسب بخار قدرت با گشتاور 258 نیوتن متر را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه مرطوب به محور جلو منتقل می‌کند. حداکثر سرعت 192 کیلومتر بر ساعت بوده و احتمالاً شتاب صفر تا 100 کیلومتر نیز عددی بین 10 تا 12 ثانیه خواهد بود. همچنین بستیون تی 77 استادارد آلایندگی یورو 6 داشته و به ازای پیمایش 100 کیلومتر مسافت بین 6,8 تا 7,1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.