بروزرسانی سامانه یکپارچه با ۸ خودروی جدید وارداتی
از سوزوکی تا گک منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
گک جی اس ۳

سامانه فروش خوردوهای وارداتی مجدداً بروزرسانی شد و حالا محصولات وارداتی ایران خودرو، راسا خودرو، بی ام کارز و... آماده عرضه به متقاضیان خودروهای وارداتی هستند.

به گزارش خودروم، اواسط هفته جاری سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بروزرسانی شد و ما عرضه شش خودرو خارجی بودیم. اکنون یکبار دیگر سامانه فوق بروزرسانی شد و حالا ۸ خودروی جدید دیگر به جمع محصولات وارداتی پیوسته‌اند. عرضه ۸ خودروی جدید وارداتی از سوزوکی تا گک قطعاً این دور از فروش خودروهای وارداتی را جذاب‌تر می‌کند. ضمن اینکه علاوه بر کرولا ۱,۲ لیتری، نسخه ۱,۵ لیتری آن نیز عرضه می‌شود.

راسا موتور

سوزوکی سیاز یکی از خودروهای جدید حاضر در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است. این خودرو با موتور ۱,۵ لیتری تنفس طبیعی، گیربکسی اتوماتیک ۴ سرعته و قدرت ۱۰۵ اسب بخار توسط راسا موتور عرضه می‌شود. گک GS3 نیز دیگر محصول وارداتی راسا خودرو است. این محصول نیز از موتور ۱,۵ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه و قدرت ۱۷۰ اسب بخار عرضه می‌شود.

معین خودرو و کوشا خودرو

تویوتا کرولا ۱,۵ لیتری معین خودرو نیز با موتوری ۱,۵ لیتری ۳ سیندر تنفس طیعی و گیربکس CVT عرضه می‌شود. این خودرو ۱۲۱ اسب بخار قدرت با گشتاور ۱۴۸ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. کیا سلتوس هم در کنار سونیت با موتور ۱,۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و گیربکس IVT توسط کوشا خودرو عرضه خواهد شد. این خودرو ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه خواهد داد.

ماموت خودرو و بی ام کارز

بستیون T77 نیز توسط برند بی ام کارز از گروه بهمن عرضه می‌شود. این خودرو موتوری ۱۵۰۰ لیتری توربوشارژ با گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته دارد. قدرت این موتور ۱۶ اسب بخار با گشتاور ۲۵۸ نیوتن‌متر است. ماموت خودرو علاوه بر جتا VS7 در این دور محصول جتا VS5 وارداتی را نیز به فروش می‌رساند. این خودرو از موتور ۱,۴ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است.

ایران خودرو و کرمان متور

اما ایران خودرو هم با دانگ فنگ شاین مکس وارداتی در سامانه یکپارچه حضور دارد و این سدان را در دو نسخه هیبرید و بنزینی به فروش می‌رساند. نسخه بنزینی این خودرو ۱۹۰ اسب بخار قدرت با ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. نمونه هیبریدی نیز ۱۷۶ اسب بخار قدرت داشته و مصرف سوخت آن در شهر تنها ۲ لیتر به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت خواهد بود. کرمان موتور نیز هویندای کرتا را در کنار النترا عرضه می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.