آغاز عرضه شش خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
از کرولا تا النترا منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۷
جتا VS7

با اعلام اسامی شش خودروی وارداتی از برندهای چینی، کره‌ای و ژاپنی رسماً مرحله جدیدی از عرضه محصولات وارداتی از طریق سامانه یکپارچه آغاز شد.

به گزارش خودروم، سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی براساس اولویت‌های ثبت نامی بروزرسانی شد. با این اتفاق اکنون ما شاهد قرارگیری نام شرکت‌های ماموت خودرو با جتا VS7، شرکت KTL کرمان موتور با هیوندای النترا، پارس خودرو با زوتی تی ۳۰۰ یا DL5 یا، کوشا خودرو با کیا سلتوس و سرانجام معین خودرو با تویوتا کرولا هستیم.

علاوه بر خودروهای فوق براساس اطلاعات دریافتی و صحبت‌های مسئولان مربوطه، محصولات دیگری نظیر فیات ۵۰۰، هیوندای کرتا، هیوندای توسان، هیوندای کُنا و چانگان CS35 نیز به جمع خودروهای مزبور اضافه خواهند شد. البته همه افراد قادر به ثبت نام خودروهای مربوطه نیستند و برای خرید شش خودروی وارداتی فوق باید پیش از این و در اسفند 1401 نسبت به ثبت نام جهت خرید خودروهای وارداتی در سامانه مزبور اقدام کرده باشند.

فعلاً قیمت شش خودروی وارداتی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی مشخص نیست. ولی محصولاتی مانند زوتی DL5 و چانگان CS55 پلاس ظاهراً قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارند و محصولات ژاپنی یا کره‌ای با ارزشی بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند. البته به نظر می‌رسد که خودروهای ژاپنی و کره‌ای مزبور فقط اصالت برند اصلی را دارا بوده و در اصل حاصل همکاری جوینت ونچرهای چینی با این برندها هستند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.