رضوانی نسخهای خاص از پورشه ۹۱۱ را با نام RR1 وارد بازار میکند. از این نمونه تنها ۵۰ دستگاه تولید میشود و تنها قیمت تیونینگ آن ۱۴۹ هزار دلار است.
به گزارش خودروم، توینینگ قدرتمند رضوانی در حال فرو رفتن در جهان پورشه با تم رترو است. در حال حاضر امکان خرید ابرخودروی پورشه ۹۱۱ با گزینههای عجیب مانند اسپری فلفل و… وجود ندارد. اما میتوان یک ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را با پنل بدنهای یکپارچه و ارتقاء کارایی خریداری نمود. رضوانی RR1 رترو در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار پیش روی شما قرار دارد.
ظاهر متفاوت
جدا از نسخه انتخابی خریداران رضوانی آر آر ۱، همه نمونهها بدنهای از جنس فیبر کربن دارند. شکل ظاهری براساس خودروهای مسابقهای کرمر ۹۳۵ در اواخر دهه ۱۹۷۰ بوده و این ویژگی در نمای جلو کاملاً مشهود است. اما رضوانی در حرکتی جالب شکل کاپوت را تغییر میدهد و از چراغهای جلویی مستطیلی باریک به جای اشکال بیضی مانند نمادین پورشه سود خواهد برد. این کار رضوانی RR1 رترو را شبیه به پورشه تایکان کیکند. در عقب از بالهایی بزرگ و ثابت با الهام از دهه ۱۹۷۰ استفاده میشود. رینگها نیز بسیار جالب هستند.
مشخصات فنی رضوانی RR1
خریداران قادر به سفارش رضوانی آر آر ۱ با مشخصات پورشه GT3 911، کاررا S یا توربو S هستند. اولین انتخاب موجود پیش روی خریداران نسخه RR1 550 است. این نمونه از موتور ۳ لیتری تقویتی کاررا برای پیست با قدرت ۵۵۰ یا ۵۲۰ اسب بخار استفاده میکند. تیپ RR1 565 نیز موتوری شش سیلندر و ۴ لیتری با قدرت ۵۳۵ یا ۵۶۵ اسب بخار دارد. بهترین نسخه نیز با نام RR1 750 قادر به تولید ۷۵۰ اسب بخار قدرت است. البته در خیابان این قدرت ۷۱۵ اسب بخار بوده و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در دسترس است.
قیمت و بستههای سفارشس
مشتریان میتوانند چیزهایی شامل سیستم تعلیق، ترمز، قفس رول، پنجرههای پلی کربنات سبک وزن و… را سفارش دهند. امکان انتخاب رنگ بدنه به شکل سفارشی نیز وجود دارد. اگر تمام اقدامات سفارشی را انجام دهید؛ حدود ۲۵ هزار دلار اضافی باید پرداخت نمود. ضمن اینکه قیمت اولیه رضوانی آر آر ۱ حدود ۱۴۹ هزار دلار است. این قیمت شامل شاسی خودرو نمیشود و مشتری باید خودش یک پورشه ۹۱۱ را در اختیار رضوانی قرار دهد. ضمن اینکه تولید نسخه RR۱ محدود به ۵۰ دستگاه بوده و این شرکت به دنبال تحویل سفارشهای خود تا اواخر سال جاری است.