نیسان جوک ۲۰۲۴ با ظاهری متفاوت معرفی شد
زشتی که زیبا شد منتشر شده در ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
nissan-juke-2024

کمپانی نیسان یکبار دیگر مدل پر حاشیه جوک را فیس لیفت نمود و حالا نسخه ۲۰۲۴ جوک با انواع تغییرات ظاهری آماده ورود به بازار است.

به گزارش خودروم، نیسان جوک ۲۰۲۴ با انتشار تصاویر رسمی این خودرو معرفی شد. نیسان جوک به عنوان کراس‌اووری کوچک شناخته می‌شود. مدل جدید این خودرو را باید یک فیس لیفت از نسل دوم جوک دانست. فیس لیفتی که به واسطه آن تغییرات زیادی در نمای ظاهری و فضای داخلی رخ می‌دهد. علاوه بر این ما شاهد عرضه جوک ۲۰۲۴ در تیپ N-Sport هم خواهیم بود.

nissan-juke-2024

از نظر ظاهری کمپانی نیسان به عرضه جوک با یک رنگ زرد جدید تأکید می‌کند. تصاویری که می‌بینید هم به نسخه N-Sport نیسان جوک مرتبط هستند. سقف، رینگ‌ها، آینه‌های جانبی و جلو پنجره مشکی رنگ بوده و به این ترتیب حس اسپورت بودن را افزایش می‌دهند. سایر بخش‌ها با نمونه فعلی یکسان است. چراغ‌های جلو تقسیمی، نواری از لامپ LED در بالا و چراغ‌هایی گرد بر روی سپر با گرافیکی ایکس مانند از نکات برجسته این خودرو هستند.

nissan-juke-2024

در نمای کناری این خودروی جدید شاهد استفاده از رینگهای ۱۹ اینچی کاملاً جدیدی هستیم. رینگ‌های مزبور با رنگ سیاه خود و المانی چند پره، بر روی اسپورت بدون خودرو تأکید دارند. بخش انتهایی جوک جدید هم راه مدل فعلی را ادامه می‌دهد. در این بخش اسپویلری مشکی رنگ را می‌بینیم. نشان N-Sport نیز در سمت راست درج می‌شود. این نشان به ما می‌گوید که ما با یک مدل خوب روبرو هستیم.

محیط داخلی

در محیط داخلی نیسان جوک جدید از جلو آمپری جدید و دیجیتالی با ابعاد ۱۲,۳ اینچ استفاده می‌شود. همچنین نمایشگر مرکزی با ابعاد ۱۲,۳ اینچ موجود بوده و از اتصال به اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم تشخیص صدا و… پشتیبانی می‌کند. بر روی کنسول میانی شارژ بی‌سیم تلفن همراه قرار دارد. ما شاهد باز طراحی خروجی سیستم تهویه مطبوع و کنسول میانی هستیم. ضمن اینکه بر روی کنسول میانی از تزئینات زرد رنگ استفاده می‌شود. جنس بیشتر موارد موجود در کابین از نوع آلکانترا است. صندلی‌ها نیز دوختی زرد رنگ داشته و فضای داخلی اسپورت به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی نیسان جوک ۲۰۲۴

نیسان جوک ۲۰۲۴

از نظر فنی نیسان جوک ۲۰۲۴ در انواع احتراقی و هیبریدی وارد بازار می‌شود. نمونه احتراقی از موتور سه سیلندر ۱ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس در این نسخه از نوع ۷ سرعته دوکلاچه یا ۶ سرعته دستی است. در نسخه هیبرید از موتور ۱,۶ لیتری بنزینی با حداکثر قدرت ۹۴ اسب بخار به همراه موتوری الکتریکی با قدرت ۴۹ اسب بخار استفاده می‌شود. باتری ۱,۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و گیربکس از نوع اتوماتیک است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.