
هیوندای تا سال 2025 فقط محصولات هیبریدی و الکتریکی در چین تولید کرده و به فروش میرساند.
به گزارش خودروم، مسئولان کمپانی هیوندای چین با برگزاری کنفرانسی، ضمن معرفی رسمی هیوندای فستا N لاین و توسان L، از طرح جدید خود برای سال 2025 صحبت کردند. این طرح که برای اجراء آن تغییر محصول و نوآوری خدمات رسانی مورد توجه قرار گرفته است؛ منجر به فروش سالانه 500 هزار خودرو در سال 2025 خواهد شد.
تا سال 2025 تمام محصولات هیوندای در چین دارای قابلیت بروزرسانی OTA خواهند بود و این امکان باعث میشود که هوش خودروها تا حد زیادی ارتقاء یابد.
هیوندای پکن سه هدف مهم دارد و برای رسیدن به اهداف خود در بازار چین تلاش خواهد کرد. هدفگذاری اول این کمپانی تبدیل تمام مدلهای احتراقی به هیبریدی تا سال 2025 است. این شرکت در 3 تا 5 سال آینده مجموعهای از محصولات هیبریدی شامل MPV، دو سدان و سه مدل شاسیبلند را تولید کرده و مقیاس تولید و فروش محصولات هیبریدی خود را به 300 هزار دستگاه میرساند.
هدف دوم هیوندای پکن، تسریع در معرفی و ساخت محصولات با برندی انحصاری و کاملاً الکتریکی و مدرن به عنوان پرفروشترین برند جهانی است. آنها میخواهند در سال 2023 برندی الکتریکی و انحصاری ایجاد کرده و 4 تا 5 مدل الکتریکی خالص را در سه سال آینده وارد بازار کنند. برند جدید موجب افزایش انتخاب مشتریان و بزرگ شدن مقیاس تولید و فروش سالانه هیوندای پکن در بخش خودروهای الکتریکی به میزان سالانه 200 هزار دستگاه خواهد شد.
سومین هدف هیوندای پکن ارائه فناوری OTA برای تمام محصولات جدید این کمپانی در سال 2025 است. این فناوری از راه دور و بدون محدودیت، امکان ارتقاء نرمافزاری خودروها را فراهم کرده و منجر به از بین رفتن باگها یا کمبودهای نرمافزاری در کوتاهترین زمان و بدون صرف نیروی انسانی و منابع مالی خواهد شد.