هیوندای توسان ۲۰۲۵ با قدرت بیشتر آمد
بهترین برای یانکی‌ها منتشر شده در ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
2025-hyundai-tucson

نسخه آمریکایی هیوندای توسان جدید در تیپ‌های هیبرید و پلاگین هیبرید از قدرت بیشتری برخوردار است. این خودرو در آمریکا دارای حالتی ویژه برای رانندگی با نام کودک است!

به گزارش خودروم، هیوندای نسحه جدید توسان را در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد. این خودرو از نظر ظاهری با نمونه جهانی آن یکسان است. اما هیوندای توسان ۲۰۲۵ دارای قدرت بیشتری در تیپ‌های هیبرید و پلاگین هیبرید خواهد بود.

توسان هیبرید و پلاگین هیبرید جدید

در هر دو تیپ از موتور ۱,۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌شود. اما اکنون نسخه هیبرید به طور استاندارد از موتور الکتریکی قدرتمندتری برخوردار بوده و در مجموع ۲۳۱ اسب بخار قدرت دارد. این یعنی ۶ اسب بخار بیشتر نسبت به سال قبل و ۷ اسب بخار بیشتر نسبت به نمونه پلاگین هیبرید با مجموع توان ۲۶۸ اسب بخار دارد. علاوه بر این هیوندای توسان ۲۰۲۵ دارای سیستم ارتقاء یافته احیا نیرو ترمز است.

هیوندای توسان احتراقی

در مدل احتراقی به شکل استاندارد همچنان از موتور ۲,۵ لیتری تنفس طبیعی هیوندای با قدرت ۱۸۷ اسب بخار استفاده می‌شود. این موتور به گیربکس هشت سرعته متصل بوده و نیرو را به محور جلو یا تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهد. مدل هیبریدی از گیربکس شش سرعته اتوماتیک برخوردار بوده و به شکل استاندارد AWD است. علاوه بر این حالت کودک نیز به نسخه هیبرید توسان جدید اضافه می‌شود. در این حالت شتاب اولیه کنترل خواهد شد.

تغییر امکانات

در داخل هیوندای توسان ۲۰۲۵ همانند آیونیک ۵ از دو نمایشگر ۱۲,۳ اینچی استفاده می‌شود. فرمان چهار پر با لوگوی مورسی حرف H، اهرم‌های چرخشی برای کنترل سیستم تهویه هوا، پد شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر از قبل، دو جا لیوانی، دسته دنده بر روی ستون فرمان و… از دیگر ویژگی‌های توسان ۲۰۲۵ هستند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.