استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ معرفی شد
مدار ۶۹۷ اسب بخار منتشر شده در ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
2025 Aston Martin DBX

استون مارتین مدل ۲۰۲۵ شاسی بلند DBX را تنها در نسخه 707 عرضه می‌کند. این کمپانی کابین محصول خود را بروز کرده و امکانات آن را ارتقاء می‌دهد.

به گزارش خودروم، استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ با فضای داخلی کاملاً جدید و بروزرسانی‌های مرتبط با بدنه به فروش می‌رسد. این شاسی بلند از سال ۲۰۲۰ به شکل پیوسته بر روی خطوط تولید این کمپانی قرار دارد و به میزان فروش آن کمک کرده است. استون مارتین برای فروش بهتر این خودرو، حالا نسخه‌های پایه را حذف نموده و تنها نمونه DBX707 را تولید می‌کند.

کابین جدید

اکنون کابین DBX با الهام از ونتیج و DB12 دست خوش تغییر شده است. خطی افقی داشبورد را تقسیم کرده و سیستم اطلاعات و سرگرمی را از جلو آمپر و کنسول مرکزی جدا می‌کند. برخلاف دیگر خودروهای لوکس و جدید بازار، در استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ شاهد تعداد زیادی دکمه و… برای کنترل سیستم HVAC، تعلیق، انتخاب حالت‌های رانندگی و… هستیم. جلو آمپر ۱۲,۳ اینچی دیجیتال پیش روی سرنشینان قرار دارد. نمایشگر ۱۰,۲۵ اینچی نیز نسل جدید نرم افزار سرگرمی اطلاعات استون مارتین را میزبانی می‌کند. قابلیت اتصال بی‌سیم به اپل کار پلی و اندروید اتو وجود دارد.

سیستم صوتی رویایی

استون مارتین برای نسخه DBX707 چند حالت رانندگی به نام‌های  Comfort، Inspire Sport و Inspire در نظر می‌گیرد. علاوه بر این یک سیتم صوتی با ۱۴ بلندگو و ۸۰۰ وات تجهیزات استاندارد در دسترس است. در صورت سفارش مشتری می‌توان از سیستم صوتی مجهز به ۲۳ بلندگو با توان ۱۶۰۰ وات و ساخت Bowers & Wilkins استفاده کرد.

بدنه‌ای بروز

2025 Aston Martin DBX

ظاهر استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ بدون تغییر باقی می‌ماند. اما برخی از تغییرات قابل توجه هستند. به عنوان مثال از دستیگره‌های در مخفی استفاده می‌شود و آینه‌های جانبی نیز تازه هستند. همچنین پنج رنگ جدید برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

مشخصات فنی استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵

استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵

موتور ۴ لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو همچنان قلب تپنده این شاسی بلند است. پیشرانه مزبور ۶۹۷ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. گیربکسی ۹ سرعته اتوماتیک دوکلاچه مرطوب نیرو را از طریق سیستم چهار چرخ متحرک منتقل می‌کند. این جعبه دنده می‌تواند در صورت نیاز ۱۰۰ درصد گشتاور را به محور عقب انتقال دهد. دهمپرهای الکترونیکی، سیستم تعلیق بادی، کالیبراسیون جدید برای هندلیگ و… از دیگر ویژگی‌های DBX جدید هستند. در نسخه ۷۰۷ خودرو می‌تواند در ۳,۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت نیز ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است. رینگ‌ها به شکل استاندارد ۲۲ اینچی هستند. قابلیت انتخاب رینگ ۲۳ اینچی به شکل سفارشی دارید. ترمزهای جلو و عقب از جنس سرامیک کربن با ابعاد ۱۶,۵ و ۱۵,۴ اینچ وظیفه متوقف کردن شما را برعهده دارند.

زمان فروش و قیمت احتمالی

2025 Aston Martin DBX

فروش استون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. موعد تحویل نیز سه ماهه سوم سال جاری است. قیمت هنوز مشخص نیست. اما نسخه ۷۰۷ فعلی ارزشی معادل ۲۴۵ هزار دلار دارد. بنابراین احتمالاً نسخه جدید در مرز ۲۵۰ هزار دلار متوقف خواهد شد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.