تولید یک میلیونمین خودروی تسلا در گیگافکتوری شانگهای
منتشر شده در ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
تولید یک میلیونمین خودروی تسلا در گیگافکتوری شانگهای

گیگافکتوری شانگهای تسلا موفق به تولید یک میلیون خودرو شد و به این ترتیب کارخانه تسلا چین موفقیت بزرگی به دست آورد.

به گزارش خودروم، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیراً با ارسال پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تولید یک میلیونُمین خودروی تسلا در کارخانه گیگافکتوری شانگهای را تبریک گفت و به تولید بیش از 3 میلیون خودرو در سطح جهان توسط تسلا اشاره کرد.

در 7 ژانویه 2019 عملیات ساخت کارخانه گیگافکتوری شانگهای آغاز شد و تقریباً این پروژه در طول یکسال تکمیل شده و اکنون کارگران چینی و مدیران گیگافکتوری شانگهای، برای خروج یک میلیونُمین خودروی تسلا از خط تولید جشن گرفته‌اند. رسیدن به رکورد تولید 1 میلیون وسیله نقلیه در گیگافکتوری شانگهای تسلا، نشان دهنده کار سخت، سرعت و تلاش کارگران چینی و کمپانی تسلا بوده و دستیابی به این رکورد، یک نقطه عطف در صنعت خودروسازی چین خواهد بود.

لازم به ذکر است که در جلسه اخیر سهامداران تسلا، ایلان ماسک از کارخانه شانگهای تمجید کرده و ضمن اشاره به دشواری فعالیت این کارخانه، تیم مستقر در گیگافکتوری شانگهای را واقعاً مناسب ارزیابی کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط کمیسیون اقتصاد و فناوری اطلاعات شانگهای، ارزش صادراتی صنعت شانگهای در نیمه اول سال به 366,9 میلیارد یوان رسیده و نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل افزایش یافته است. صادرات صنعتی شانگهای پس از فعالیت دوباره کارخانه‌جات صنعتی با ظرفیت کامل، پس از مدت‌ها روندی مثبت پیدا کرده و صنایع الکترونیکی و خودرو تأثیرگذاری مثبتی در تحول روند صادرات صنعتی شانگهای داشته‌اند. ارزش صادراتی صنعت خودرو به 44,6 میلیارد یوان رسیده که نشان از افزایش 56,9 درصدی است و این رشد به خاطر صادرات خودروهای پاک تسلا و سایک رخ داده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.