جهش 23 درصدی فروش هوندا در چین
منتشر شده در ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
Honda/هوندا

براساس تازه ترین آمار منتشر شده، میزان فروش محصولات هوندا در بازار چین 23 درصد افزایش یافته و این خودروساز ژاپنی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش خودروم، کمپانی هوندا موتور اعلام کرد که میزان فروش ماهانه این خودروساز بزرگ در جولای 2022 و در کشور چین به 133,566 دستگاه رسیده و این رقم نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 23,5 درصد افزایش را نشان می‌دهد؛ هر چند که میزان فروش هوندا نسبت به ماه قبل 5.4 درصد کاهش یافته است.

این خودروساز می‌گوید که این خودروساز ژاپنی در دو ماه گذشته نسبت به آمار سالانه خود، با افزایش میزان فروش مواجه بوده است. در همین رابطه جوینت ونچر هوندا گک با فروش 68,337 خودرو نسبت به آمار مشابه در سال گذشته(ماه جولای 2021) با رشد 10,2 درصدی روبرو بود و این در حالی است که جوینت ونچر دانگ فنگ هوندا با فروش 65,219 خودرو نسبت به مدت زمان مزبور در سال قبل با رشد 41,4 درصدی مواجه شده است.

اما این غول ژاپنی در هفت ماه گذشته 812,784 خودرو در چین فروخته است که این رقم کاهش 9.2 درصدی فروش نسبت به مدت زمان مشابه را نشان می‌دهد و از دلایل آن باید به شیوع مجدد ویروس کرونا و محدود شدن عرضه قطعات خودرو نام اشاره کرد. در صورت تفکیک آماری مجموع فروش محصولات هوندا در چین، باید گفت که جوینت ونچر هوندا گک با فروش 419,541 دستگاه خودرو نسبت به سال قبل(7 ماه نخست سال 2021) با کاهش 1,7 درصدی مواجه شده و در مقابل دانگ فنگ هوندا با فروش 393,243 دستگاه خودرو با کاهش دو رقم 16 درصدی روبرو شده است.

همچنین در این میان باید گفت که این خودروساز ژاپنی در هفت ماه گذشته 120,961 خودروی هیبریدی فروخته و این رقم نسبت به سال 2021 کاهش 10,8 درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت به تازگی و به منظور بروزرسانی محصولات خود در بازار چین خودروی کاملاً جدید هوندا XR-V را با همکاری دانگ فنگ عرضه کرده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.