نمونه اولیه رنو توینگو ۲۰۲۶ معرفی شد
الکتریکی و خاص منتشر شده در ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
رنو توینگو جدید

رنو از نمونه اولیه نسل جدید توینگو رونمایی کرد. این خودروی کوچک و جذاب الکتریکی توسط یکی از زیر مجموعه‌های گروه رنو و در سال ۲۰۲۶ وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروم، رنو نمونه اولیه نسل جدید هاچبک توینگو را معرفی کرد. نسخه تولیدی این خودرو در سال ۲۰۲۶ به فروش می‌رسد. توینگو جدید تمام الکتریکی بوده و با توجه به طراحی نمونه اولیه باید گفت که از نظر ظاهری شاهد الهام‌گیری رنو از هاچبک اصلی توینگو(Twingo) در دهه ۹۰ میلادی هستیم.

2026 Renault Twingo Prototype

نمونه اولیه توینگو جدید ظاهری منحصر به فرد دارد. موتور و دیفرانسیل بر روی محور عقب سوار بوده و شکل کلی آن مطابق نسل اول توینگو است. شکل سپر، گلگیرها و… بسیار مدرن و جذاب بوده و چراغ‌های جلو ظاهری قابل توجه دارند. بر روی کاپوت نیز سه دریچه وجود دارد. این دریچه‌ها هم سطح بدنه نیستند.

2026 Renault Twingo Prototype

رنو جزئیاتی در رابطه با مشخصات فنی ارائه نمی‌دهد. اما این خودروساز فرانسوی قول بازدهی باورنکردنی پیمایش ۱۰ کیلومتر به ازای مصرف هر کیلووات ساعت می‌دهد. با این حساب ما با یکی از کار آمدترین خودروهای الکتریکی جهان مواجه خواهیم شد. به طوری که رنو توینگو جدید از هیوندای آیونیک ۶ دیفرانسیل عقب با بازدهی پیمایش ۶,۷ کیلومتر به ازای هر کیلووات ساعت پیشی می‌گیرد.

توینگو جدید از نظر کلاس پایین‌تر از رنو ۵ جدید و کراس‌اوور کوچک رنو ۴ قرار می‌گیرد. این خودرو نیز براساس پلتفرم AmpR Small توسعه خواهد یافت. طراحی، مهندسی و تولید این محصول نیز برعهده Ampere به عنوان زیر مجموعه کوچک خودروهای الکتریکی گروه رنو خواهد بود. رنو می‌گوید که احتمالا قیمت توینگو جدید پایین‌تر از ۲۰ هزار دلار است. قیمتی فریبنده که با توجه به قیمت فراوان خودروهای الکتریکی فعلی، ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد می‌کند.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.