فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید از راه رسید
رنجر را برق گرفت! منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید

فورد نسخه پلاگین هیبرید رنجر را معرفی نمود. این خودرو با یکبار شارژ کامل و به صورت کاملاً الکتریکی قادر به پیمایش مسافتی 45 کیلومتری است. رنجر هبرید اوایل سال آینده عرضه می‌شود.

به گزارش خودروم، پس از برگزاری یک دوره کوتاه از کمپین‌های تبلیغاتی، سرانجام فورد رنجر 2025 پلاگنی هیبریدی رونمایی شد. نسخه پلاگین هیبریدی فورد رنجر 2025 اواهر سال جاری تولید می‌شود و احتمالاً در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال فقط جزئیاتی در رابطه با رنجر پلاگین هیبریدی در اروپا موجود بوده و هنوز خبری در رابطه با مشخصات و زمان عرضه آن در آمریکای شمالی وجود ندارد.

مشخصات فنی فورد رنجر پلاگین هیبریدی 2025

رنجر را باید در حال حاضر پرفروش‌ترین پیکاپ اروپا دانست. فورد با افزودن سامانه پلاگین هیبریدی به موتور 2,3 لیتری رنجر شعاع پیمایش آن را افزایش می‌دهد. بنابراین پیشرانه توربوشارژ مزبور در کنار یک موتور الکتریکی و بسته باتری کوچکی فعالیت خواهد کرد. متأسفانه ارقام مرتبط به خروجی پیشرانه در دسترس نیست؛ اما فورد می‌گوید که گشتاور نسخه پلاگین هیبریدی رنجر از تمام رنجرهای فعلی و قبلی بیشتر است.

فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید

برای درک این موضوع باید توجه نمود که رنجر کنونی دارای موتور 3 لیتری V6 دیزلی با گشتاور 600 نیوتن متر عرضه می‌شود. همچنین نسخه 2,3 لیتری اکوبوست نیز 270 اسب بخار قدرت دارد. بنابراین با توجه به افزودن پیشرانه هیبریدی و به لطف جریان برق احتمالاً با ارقام بالاتری نسبت به اعداد مزبور مواجه هستیم.

فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید

از نظر شعاع پیمایش به گفته فورد با یکبار شارژ قادر خواهیم بود که تا 45 کیلومتر را به شکل کاملاً برقی طی کنیم. این خودرو قادر به بکسل 3,500 کیلوگرم وزن و مطابق با سایر رنجرها است. یکی دیگر از موارد موجود در رنجر Pro Power Onboard نام دارد که پریزهای برق را در محفظه بار به منظور استفاده از ابزار یا سایر لوازم برقی به ارمغان می‌آورد.

ظاهر فورد رنجر 2025 هیبرید

فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید

از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین مدل‌های احتراقی استاندارد و نسخه پلاگین هیبریدی وجود ندارد. پورت شارژ روی گلگیر عقب رنجر 2025 پلاگین هیبریدی قرار دارد. رینگ‌ها نیز 18 اینچی بوده و ظاهر جدیدی دارند. حروف PHEV نیز بر روی رکاب کناری هستند.

زمان عرضه

فورد رنجر 2025 پلاگین هیبرید

همان طور که ذکر کردیم، فورد رنجر پلاگین هیبریدی تا اواخر سال جاری روی خطوط تولید قرار می‌گیرد و اولین نمونه‌های آن سال آینده به مشتریان تحویل می‌شود. این پیکاپ در ابتدا و به شکل انحصاری با تریم Wildtrak در دسترس خواهد بود. هر چند که با گذشته زمان شاهد تولید آن با تریم‌های دیگر نیز هستیم.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.