معرفی بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵ با قدرت ۳۸۶ اسب بخار
خاص آلمانی منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵

بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵ در انواع کانورتیبل و کوپه با موتور ۳۸۶ اسب بخاری و تغییر جزئی ظاهر همراه با چراغ‌های لیزری معرفی شد.

به گزارش خودروم، بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵ در دو نسخه کوپه و کانورتیبل معرفی شد. تازه‌ترین فیس‌لیفت این خودرو از نظر ظاهری تغییرات نسبتاً اندکی در برابر مدل پیشین دارد. اما قیمت این خودرو افزایش یافته است. تغییرات بدنه شامل استفاده از چراغ‌هایی جدید با گرافیکی بهتر در جلو و عقب با استفاده از ماژول  LED است. چراغ‌های عقب در M440i به شکل استاندارد از نوع لیزری هستند. در صورت سفارش می‌توان نسخه 430i را با بسته Shadowline هم خریداری نمود. این بسته شامل فیبر شیشه‌ای و دیودهای لیزری می‌شود.

بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵

بی ام و M440i مدل ۲۰۲۵ به همراه نسخه 430i دارای سیستم چهار چرخ متحرک xDrive هستند. جلو پنجره متفاوت، ورودهای هوای بزرگ بر روی سپر به همراه روکش‌های کرومی مات از دیگر شاخصه‌های این خودروها هستند. در M440i از جلو پنجره مشکی برق با میلیه‌هایی افقی به همراه نشان M استفاده می‌شود. لوله‌های اگزوز ذوزنقه‌‎ای مشکلی براق و رنگ خاکستری سریم از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

نسخه 430i موتوری ۲ لیتری چهار سیلندر و توربوشارژ از نوع B48 با سیستم استارد ژنراتور ۴۸ ولتی دارد. قدرت آن ۲۵۵ اسب بخار به همراه ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. اما M440i جدید از موتور ۳۷۵ اسب بخاری برخوردار است. البته سیستم استارت ژنراتور جدید بی ام و با فشار بر روی میل لنگ‌ها حدود ۱۱ اسب بخار دیگر و در مجموع ۳۸۶ اسب بخار را در اختیار شما قرار خواهد داد. گشتاور این موتور نیز معادل با ۵۴۰ نیوتن‌متر است.

توجه به جزئیات

در داخل از فرمانی جدید استفاده می‌شود. در 430i فرمان دو پره بوده و در صورت سفارش نسخه M اسپرت یک گزینه چرمی سه پره کف تخت را در اختیار دارید. این فرمان در M440i استاندارد است. در صورت سفارش بسته Shadowline دوختی سه رنگ به همراه نواری قرمز رنگ در موقعیت ساعت ۱۲ بر روی فرمان نقش می‌بندد. هشت رنگ متالیک جدید برای مشتریان این خودروها قابل سفارش خواهد بود. همچنین دو طرح رینگ ۱۹ اینچی جدید به همراه تایرهای پرفورمنس یا تمام فصل قابل سفارش هستند. در صورت نیاز می‌توان از پکیج کربنی بی ام و برای پوشش آینه‌ها و ورودی‌های هوا بهره برد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.