فولکس واگن اطلس 2024 با ظاهر و فناوری جدید معرفی شد
نو رسیده! منتشر شده در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
فولکس واگن اطلس 2024

فولکس واگن نسخه جدید و 2024 اطلس را معرفی کرد. این خودرو با تغییرات ظاهری جدید، امکانات تازه و پیشرانه‌ای ارتقا یافته وارد بازار می‌شود.

به گزارش خودروم، فولکس واگن اطلس 2024 چند آپشن جدید دارد. به عنوان بخشی از بروزرسانی سری جدید اطلس، این خودرو به شکل سه ردیفه قابل عرضه بوده و نسخه اطلس کراس دو ردیفه نیز قابل دسترس است. فیس لیفت جدید و پیشرانه‌های ارتقا یافته بخش دیگری از ویژگی‌های این خودرو بوده و در نمایشگاه خودروی شیکاگو شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

فولکس واگن اطلس 2024

فیس لیفت جدید اطلس از پیشانی خودرو شروع شده است. چراغ‌های LED بزرگتری را شاهد هستیم که با نواری نورانی به یکدیگر متصل هستند. تزئینات کرومی مصنوعی نیز بیشتر با رنگ سیاه خود نمایی می‌کنند. نوار نورانی فانتزی متصل به جلوپنجره سراسر عرضه کاپوت را پیموده و از بالای لوگوی فولکس واگن عبور کرده و چراغ‌ها را به یکدیگر متصل نموده است. همه این تغییرات به نسخه 2024 فولکس واگن اطلس مرتبط هستند.

فولکس واگن اطلس 2024

اسپویلری بزرگتر درست در قسمت پشتی هر دو نسخه به همراه نواری نورانی و متصل کننده چراغ‌های عقب بر روی صندوق دیده می‌شود. تقریباً همه نسخه‌های اطلس و اطلس کراس دارای چراغ‌های جدید بوده و به شکل استاندارد شاهد قرارگیری چراغ‌های عقب با گرافیکی یکسان هستیم.

فولکس واگن اطلس 2024

طراحی و شمایل رینگ‌ها نیز تغییر کرده است. اکنون رینگ‌ها را می‌توان در ابعاد 18 تا 20 اینچ سفارش داد. در نسخه آر لاین اسپرت امکان بکارگیری رینگ بزرگتر به ابعاد 21 اینچ وجود دارد. در اطلس آر لاین از نشان منحصر به فرد R-Line و تزئینات براق و مشکی رنگ پراکنده بر روی بدنه اتسفاده می‌شود.

فولکس واگن اطلس 2024

در داخل فولکس واگن اطلس 2024 از موادی با کیفیت در داخل استفاده شده و داشبورد و کنسول میانی با بکارگیری ترکیبی از پلاستیک سخت و چرمی با کیفیت‌تر رخ نمایی می‌کنند. همین اتفاق در مورد پانل درها رخ داده و شاهد استفاده از مواد جدید در جلو و عقب هستیم. در تریم‌های گران قیمت اطلس بر روی صندلی‌های چرمی از دوختی با الگوی الماسی شکل استفاده می‌شود.

فولکس واگن اطلس 2024

یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی شناور جایگزین نسخه 10,3 اینچی قبلی شده و از جلو آمپر یا کلاستر 10,3 اینچی جدیدی در جلوی راننده استفاده می‌شود. اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو اکنون به شکل استاندارد در دسترس بوده و کابین جدید دارای شارژر بی سیم، شش درگاه USB-C و دو درگاه USB-A برای شارژ وسایل الکتریکی است.

از نظر ایمنی نیز فولکس واگن اطلس به فناوری کمک راننده IQ.Drive فولکس به شکل استاندارد در سراسر جهان مجهز شده و دارای قابلیت حفظ خودرو در بین خطوط و ترمز اضطراری خودکار است. همچنین کروز کنترل تطبیقی و نمایشگر هدآپ را می‌توان در این خودرو دید.

فولکس واگن اطلس 2024

اما مهم‌تر از تغییر ظاهر و فضای داخلی این خودرو باید به کنار گذاشتن موتور VR6 و استفاده از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد در مدل 2024 اشاره کرد. این موتور 269 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور دارد. موتور جدید 35 اسب بخار از موتور چهار سیلندر قبلی قوی‌تر بوده و تنها 7 اسب بخار از پیشرانهٔ 3,6 لیتری VR6 قدرت کمتری دارد. نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و به شکل استاندارد به محور جلو منتقل می‌شود. با این حال امکان بهره‌گیری از سیستم چهار چرخ متحرک با سفارش نسخه 4Motion وجود دارد.

فولکس واگن اطلس جدید تا اواخر امسال در نمایندگی‌های فولکس به فروش می‌رسد. قیمت و زمان دقیق فروش این خودرو بروزی اعلام خواهد شد. احتمال افزایش قیمت جزئی این خودرو نسبت به مدل 2023 با قیمت 36,445 دلار بسیار قوی است. همچنین باید توجه کرد که اطلس کراس 2023 با قیمتی 35,755 دلار به فروش می‌رسید.

موتور

مهم‌تر از تغییر ظاهر و فضای داخلی این خودرو باید به کنار گذاشتن موتور VR6 و استفاده از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد در مدل 2024 اشاره کرد. این موتور 269 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور دارد.

گیربکس

نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و به شکل استاندارد به محور جلو منتقل می‌شود. با این حال امکان بهره‌گیری از سیستم چهار چرخ متحرک با سفارش نسخه 4Motion وجود دارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.