پورشه کاین S ای هیبرید ۲۰۲۴ معرفی شد
برقی‌سازی در پورشه منتشر شده در ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
پورشه کاین اس هیبرید 2024

پورشه نسخه E-Hybrid کاین S را برای سال ۲۰۲۴ آمده عرضه کرد. این خودرو با قیمت پایه ۹۹,۱۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

به گزارش خودروم، پورشه کاین S بخوبی شکاف بین کاین پایه و توربو را پُر می‌کند. اکنون تریم‌های هیبریدی جدید برای سال ۲۰۲۴، زمان مناسب برای ساخت مسیرهای جدید فراهم است. بنابراین شما را با پورشه کاین S ای هیبرید ۲۰۲۴ آشنا می‌کنیم. خودرویی قدرتمند که با فناوری‌های متعدد به بازار جهانی می‌آید.

مشخصات فنی پورشه کاین S ای هیبرید ۲۰۲۴

پورشه به علاقه‌مندان خود وعده ۵۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را در این مدل از کاین هیبرید می‌دهد. قدرت مزبور حاصل ترکیب توان موتوری ۳ لیتری V6 توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی است. پیشرانه بنزینی ۳۴۸ اسب بخار قدرت دارد و این رقم برای موتور الکتریکی ۱۷۴ اسب بخار خواهد بود. پورشه می‌گوید که این قدرت نسبت به موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو کاین S غیر برقی کمی بیشتر است.

پورشه کاین اس هیبرید 2024

بنابراین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۴,۴ ثانیه بوده و مصاف یک چهارم مایل در ۱۳ ثانیه طی می‌شود. اما در خانواده پورشه همیشه سایه کاین توربو ای هیبرید با قدرت ۷۲۹ اسب بخار سنگینی می‌کند. با این حال کاین S ای هیبرید از سیستم تعلیق بادی دو محفظه‌ای و دو سوپاپ استاندارد استفاده می‌کند. امکان شارژ باتری ۲۵,۹ کیلووات ساعتی این خودرو در طول دو ساعت نیز فراهم خواهد بود.

ویژگی‌های بصری و امکانات

پورشه کاین اس هیبرید 2024

پورشه کاین S ای هیبرید ۲۰۲۴ از نظر ظاهری مشابه با سایر اعضاء خانواده کاین است. در این خودرو از رینگ‌های ۲۰ اینچی و اگزوزهای چهارگانه استفاده می‌شود. بدنه به شکل استاندارد دارای تزئینات نقره‌ای است. اما در صورت سفارش نمونه اسپورت‌تر این خودرو می‌توان از تزئینات مشکی رنگ بهره برد. چراغ‌های LED با طراحی ماترکیس، صندلی‌های برقی قابل تنظیم در هشت جهت، ورود و استارت بدون کلید، سامانه Lane Change Assist و بسته Sport Chrono از دیگر ویژگی‌های کاین اس ای هیبرید ۲۰۲۴ هستند.

قیمت و زمان عرضه

پورشه کاین اس هیبرید 2024

قیمت پایه این خودرو ۹۹,۱۰۰ دلار است. در صورت سفارش نسخه‌های بالاتر کاین S ای هیبرید ۲۰۲۴ را باید با پرداخت هزینه‌ای معادل با ۱۰۵,۶۵۰ دلار خریداری نمود. به گفته پورشه تحویل این خودرو از بهار سال آینده به مشتریان آغاز می‌شود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.