معرفی نیسان Z نیسمو 2024 با قدرت 420 اسب بخار
برای گندن آسفالت! منتشر شده در ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
نیسان زد نیسمو 2024

نیسان با انبوهی از تغییرات نسخه نیسمو مدل Z را معرفی کرد. حالا این خودرو 420 اسب بخار قدرت با گشتاور 520 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به گزارش خودروم، همانند مراحل ساخت نیسان زد به نظر می‌رسد که ما از مدت‌ها قبل نمونه‌های اولیه نسخه نیسمو نیسان زد 2024 را دیده‌ایم. طبیعتاً مدت زیادی نگذشته و خوشبختانه انتظار به اتمام رسید. حالا باید به نیسان Z نیسمو 2024 با قدرت بیشتر، چسبندگی بهتر و… سلام کنید.

مشخصات فنی

ابتدا درباره مشخصات فنی صحبت می‌کنیم. پیشرانه هنوز موتوری 3 لیتری V6 توئین توربوشارژ است. مهندسان نیسان با بهینه سازی سیستم خنک کاری و چند تغییر قدرت و گشتاور آن را بیشتر کرده‌اند. اکنون نیسان Z 2024 نیسمو قادر به تولید قدرتی 420 اسب بخاری با گشتاور 520 نیوتن متر است. حداکثر گشتاور از 2000 دور در دقیقه تا دور 5200 در دسترس خواهد بود.

نیسان زد نیسمو 2024

گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با تنظیمات مخصوص نیسمو تنها جعبه دنده موجود برای این خودرو است. در عقب از رینگ‌های 19 اینچی سبک وزن Rays مخصوص نیسمو ساخته Dunlop SP Sport استفاده می‌شود. لاستیک‌های Maxx GT600s نیز مشابه با GT-R هستند.

نیسان زد نیسمو 2024

در صورت عدم بکارگیری لاستیک‌های مزبور چیزی را از دست نمی‌دهید. زیرا نیسان با چند تغییر خنک کاری را بهتر می‌کند و نیروی رو به پایین را بهبود می‌بخشد. بزرگترین این تغییرات در جلو رخ می‌دهد. جایی که نیسان از طرح Grand-Nose یا G-Nose بهره می‌برد. حالا خبری از جلوپنجره قدیمی نیست و طول خودرو هم یک اینچ بیشتر از نمونه استاندارد است.

بدنه‌ای متفاوت‌تر

اسپویلری با لبه برجسته بر روی سپر وجود دارد. نیسان جلوپنجره Z نیسمو 2024 را نازک‌ترین نمونه موجود می‌داند. گوشه‌های سپر ورودی‌های هوای سبک و کاربردی دارد. این ویژگی نیروی رو به پایین را افزایش خواهد داد. در عقب از اسپویلری سه تکه، بزرگ، پهن و بلند استفاده می‌شود. این اسپویلر با الهام از GT-R نیروی رو به پایین را افزایش می‌دهد و در عین حال مجوب افزایش کشش خودرو خواهد شد.

نیسان زد نیسمو 2024

ارتفاع، سیستم تعلیق و ترمز نیز تغییر می‌کند. نیسان از میله‌های ضد لغزش منحصر به فرد، دمپرهای متفات و فنرهای سفت‌تری در نسخه نیسمو نیسان Z 2024 استفاده می‌کند. شاسی برای کنترل بهتر در مسابقات، سفت‌تر از گذشته است. این بروزرسانی با انبوهی از بوش‌ها در سیستم تعلیق و فرمان نیسان زد نیسمو 2024 را 2,5 درصد سفت‌تر می‌کند. اما فرمان تیزتر از گذشته است. ترمز در جلو از روتورهای 15 اینچی و در عقب از دیسک‌های 13,8 اینچی برخوردار است.

برای مدیریت ارتفاع حالت رانندگی اسپورت پلاس به خودرو اضافه شد و این ویژگی به راننده کمک می‌کند که از زمان خود در پیست نهایت استفاده را بکند. عملکرد گیربکس بهتر از قبل بوده و صندلی‌های ریکاروو راننده و سرنشین را نگاه می‌دارند. زمانی که در پیست نیستید؛ می‌توایند از نمایشگر دیجیتال نیسمو با انبوهی از تزئینات قرمز رنگ کابین لذت ببرید. بدنه نسخه نیسمو در 5 رنگ قابل سفارش است. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.