معرفی نیسان فرانتیر 2024 هاردبادی به یاد گذشته
گذشته یک پیکاپ منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
نیسان فرانتیر 2024

نیسان با معرفی نسخه هاردبادی فرانتیر 2024 به گذشته بازگشته و محصولی جدید با المان‌هایی کلاس را وارد بازار جهانی خواهد کرد.

به گزارش خودروم، تقریباً هر خودروساز مطرحی میلیون‌ها دلار را در زمینه توسعه فناوری، برقی‌سازی و نوآوری‌های مرتبط به پیکاپ‌ها هزینه می‌کند. اما نیسان فرانتیر 2024 نشان می‌دهد که این خودروساز ژاپنی یک گام به عقب برداشته است. این خودروساز مطرح اکنون نسخه‌ای هیجان انگیز و نوستالژیک به نام هادبای را به یاد دهه 1980 معرفی کرد. از نظر ظاهری و مهندسی مدرن باید این خودرو را پیکاپی دانست که برای حرکت بر روی هر سطحی آماده است.

نیسان فرانتیر 2024

نیسان هاردبادی اورجینال، پیکاپی مقاوم و قابل اعتماد بود. حالا این خودروساز ژاپنی بدنبال احیاء روح آن خودرو با با نبوغ مدرن مهندسان خود است. اکنون ما با نیسان فرانتیر 2024 هادبادی روبرو هستیم که برای اولین بار بر روی مدل Crew Cab SV چهار چرخ متحرک ارائه می‌شود و عناصر طراحی آن نشانگر میراث فرانتیر هستند. این عناصر شامل رینگ‌های 17 اینچی سه پره با ظاهری قدیمی و نزدیک به نسخه هاردبادی اورجینال با لاستیک‌هایی مناسب باری حرکت بر روی تمام سطوح هستند. صفحات آلومینیومی بدنه، گلگیرهای سایه، فلاپ‌ها و ریل سقف مشکی و… همگی به گذشته فرانتیر اشاره می‌کنند.

نیسان فرانتیر 2024

در نسخه هادربادی نیسان فرانتیر 2024 سپرها، آینه‌ها، دستگیره‌های در و جلو پنجره مشکی رنگ بوده و ظاهری منسجم به ارمغان می‌آورند. بر روی بدنه از استیکری مشکی با لوگوی 4 در 4 بر روی درهای جلو استفاده می‌شود. نام نیسان نیز با یک استیکر بر روی در عقب وجود دارد و جایگزین نشان معمولی نیسان است.

نیسان فرانتیر 2024

فرانتیر برای فراهم آوردن راحتی و آسایش بیشتر با تیپ جدید SL عرضه می‌شود. این تیپ جایگزینی برای SV پرمیوم خواهد بود و چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه‌شکن، صندلی‌های چرمی، گرمکن برای صندلی‌های جلو، روکش چرمی فرمان به همراه گرمکن و… را ارائه می‌دهد. فرانتیر جدید حالا یک خروجی برق 120 ولتی دارد و کار کردن با ابزار یا وسایل مختلف را آسان‌تر خواهد کرد. سانروف برقی شیب‌دار، استارت موتور از راه دور، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، سامانه Utili-Track و… نیز همراه شما هستند.

مشخصات فنی نیسان فرانتیر 2024

تغییری در زیر کاپوت رخ نمی‌دهد. فرانتیر 2024 همچنان از موتور 3,8 لیتری V6 تزریق مستقیم با قدرت 310 اسب بخار استفاده می‌کند و نیروی خود را بواسطه گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. با این پیشرانه می‌توان جسمی با وزن 3,011 کیلوگرم را بکسل کرد. حالت‌های دیفرانسیل 2WD، 4HI و 4LO هم در دسترس هستند. برای ایمین بهتر فرانتیر با هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار و سامانه تشخیص عابر پیاده به شکل استاندارد در همه کلاس‌ها عرضه می‌شود.

قیمت و زمان عرضه

برای خرید تیپ SL نسخه هاردبادی فرانتیر 2024 باید 29,770 دلار پرداخت کرد. باید توجه نمود که نیسان فرانتیر کنونی را پس از 17 سال عرضه در سال 2022 معرفی کرد. احتمالاً تولید این خودرو تا سال 2029 ادامه داشته و از سال 2030 به بعد شاهد عرضه آن با پیشرانه الکتریک باشیم.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.