معرفی نیسان دایز ۲۰۲۴ و جدید برای ژاپنی‌ها
کوچولوی ژاپنی منتشر شده در ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
نیسان دایز ۲۰۲۴

نیسان به منظور بهبود شرایط خود در بخش خودروهای kei ژاپن، دایز ۲۰۲۴ را با بهبود ظاهری و فنی معرفی کرد. قیمت این خودرو در نسخه پایه فقط ۹,۴۴۶ دلار است.

به گزارش خودروم، در کشور ژاپن بخشی از خودروهای کوچک به نام kei با محبوبیت بسیار زیادی وجود دارد. این خودروهای کوچک و در عین حال کاربردی، به شکل انحصاری و فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین اقسام این خودروها نیسان دایز نام دارد. اکنون نیسان دایز ۲۰۲۴ و جدید با ظاهریمتفاوت‌تر برای رقابت در بخش مزبور آماده است.

نیسان دایز 2024

اولین نکته در مورد نیسان دایز ۲۰۲۴ به چهره این خودرو مرتبط است. جلوپنجره جدید و متفاوت این خودرو با الگوبرداری از زبان V-motion کمپانی نیسان در دسترس است. تریم Highway Star دایز نیز دارای خطوط کرومی در جلو و عقب به شکل افقی است. در تیپ‌های X و S از همان جلوپنجره با چراغ‌هایی متفاوت، کوچک‌تر و ظاهری مدرن‌تر استفاده می‌شود. در تیپ Highway Star رینگ‌ها ۱۴ اینچی هستند.

محیط داخلی نیسان دایز

نیسان دایز ۲۰۲۴

در داخل این خودرو راحتی و آسایش سرنشینان مورد توجه قرار دارد. بسته به تیپ انتخابی پوششی چرم و سوراخ‌دار با تزئینات و تودوزی زرشکی رنگ مقابل شما قرار می‌گیرد. نیسان با توجه به داشبورد عمق‌تر فضای ذخیره‌سازی خودرو بهبود یافته و پنل تنظیمات سیستم تهویه مطبوع سمت سرنشین جلو قرار دارد. یک جا لیوانی با گیره‌ای محافظ جهت جلوگیری از واژگونی فنجان شما وجود دارد. نیسان به فکر روزهای سرد هم بوده و به همین خاطر فرمان از گرمکن برخوردار است.

مشخصات فنی و قیمت

نیسان دایز ۲۰۲۴ از موتوری با حجم ۶۶۰ سی‌سی با قدرت ۴۸ اسب بخار در تیپ پایه استفاده می‌کند. قدرت در بهترین نسخه معادل با ۶۴ اسب بخار است. هر دو نسخه از گیربکس CVT استفاده می‌کنند. دایز جدید در دو نمونه FWD و AWD در دسترس است. قیمت این خودرو ۹,۴۴۶ دلار در تیپ پایه S بوده و برای بهترین تیپ باید ۱۳,۹۵۶ دلار پرداخت کرد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.