معرفی مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴ فیس لیفت
کوچک و هیجان انگیز منتشر شده در ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷
2024 Mazda2 Hybrid

مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴ فیس لیفت در پنج تیپ مختلف با ظاهری جدید و یک رنگ بدنه تازه وارد بازار اروپا شد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو ۹,۷ ثانیه است.

به گزارش خودروم، مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴ به تازگی در اروپا رونمایی شد. این خودرو از نظر ظاهری فیس لیفت جدیدی دریافت می‌کند و با رنگ تازه‌ای به نام آبی شیشه‌ای عرضه خواهد شد. مزدا ۲ هیبرید ۲۰۲۴ در پنج تیپ مختلف شامل Prime، Centre، Exclusive، Homura و Homura Plus عرضه می‌شود.

2024 Mazda2 Hybrid

نسخه جدید مزدا ۲ هیبرید از نظر ساختار شبیه به تویوتا یاریس بوده و طراحی بدنه آن را اصلاح کرده‌اند. اکنون سپری با شمایل تازه و جلوپنجره‌ای جدید به عنوان نشان هویتی جدید محصولات مزدا بیشتر به چشم می‌آیند. تغییرات در عقب خودرو هم دیده می‌شود. سایر تزئینات بدنه برای القای حس اسپرت بودن به مزدا ۲ هیبریدی جدید آمده‌اند.

2024 Mazda2 Hybrid

در زیر بدنه فیس لیفت مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴ از فناوری هوشمند مزدا برای یکپارچه‌سازی عملکرد میان پیشرانه بنزینی و الکتریکی استفاده می‌شود. موتور ۱,۵ لیتری سه سیلندر به تنهایی قادر به تولید قدرتی معادل با ۹۱ یا ۱۱۴ اسب بخار است. پیشرانه الکتریکی نیز ۵۶ کیلوات توان دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹,۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است. با این حال اکثر خریداران خودروهای هیبریدی به اعداد مرتبط به مصرف سوخت این خودروها توجه می‌کنند. در مزدا ۲ هیبرید شاهد مصرف ۳,۸ لیتر سوخت به ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت ترکیبی هستیم.

2024 Mazda2 Hybrid

تیپ پایه مزدا ۲ هیبرید جدید Prime نام دارد و امکانات آن شامل مواردی مانند استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، پورت USB-C، اپل کارپلی و اندروید اتو می‌شود. اما در تیپ Exclusive آپشن‌های بیشتری مانند آینه‌های تاشو برقی، رینگ‌های ۱۶ ایچی، بلنگوهای بهتر، سنسور پارک عقب و جلو به همراه سامانه کمکی پارک وجود دارند.

2024 Mazda2 Hybrid

تیپ Homura علاوه بر امکانات فوق دارای لامپ‌های LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی و تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای است. بهترین تیپ Homura Plus نام دارد و در آن به جای نمایشگر مرکزی ۹ اینچی از نمونه‌ای بزرگتر با ابعاد ۱۰,۵ اینچ به همراه سانروف شیشه‌ای پانوراما استفاده می‌شود.

مزدا ۲ هیبریدی برای این برند ژاپنی در بخش B بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا خودروسازان فعال در بخش مزبور به کاهش آلایندگی توجه زیادی دارند. در این قسمت خودروهایی نظیر مزدا ۲ به همراه کراس‌اوورهایی مانند CX-30 و CX-5 در بازار آمریکا حضور دارند. تا سال ۲۰۳۰ وسایل نقلیه الکتریکی مزدا در دسترس بوده و علاوه بر آن از موتوری جدید برای MX-30 پلایگن هیبرید استفاده می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.