معرفی لکسوس IS مدل ۲۰۲۴ بدون تغییرات بزرگ!
سدان محبوب ژاپنی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
لکسوس IS 2024

لکسوس مدل ۲۰۲۴ مدل IS را با همان پیشرانه‌های سابق و بدون هیچ تغییر بزرگ و حائز اهمیتی وارد بازار می‌کند. با این وجود قیمت این خودرو افزایش یافته است.

به گزارش خودروم، لکسوس IS در حال وارد شدن به دهمین سال حضور خود در بازاری مانند آمریکا است. این خودرو شکل فعلی خود را حفظ می‌کند و در مقایسه با سال ۲۰۱۴ به شکل قابل توجهی خشن‌تر به نظر می‌رسد. در واقع لکسوس IS مدل ۲۰۲۴ بدون هیچ گونه تغییر قابل توجهی به حیات خود ادامه خواهد داد. هر چند که نباید به برخی از تفییرات بصری اشاره کرد؛ اما مهم‌تر از این مسائل گران‌تر شدن آن است.

لکسوس IS 2024

در بحث نوآوری اتفاق بزرگی را شاهد نیستیم. مدل پایه با کد IS 300 در کلاس F اسپرت دیزاین موجود بوده و پیشرفت ظاهری آن به چیزهایی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی و نمادهای ویژه ختم می‌شود. این نسخه دارای گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، پدال‌های آلومینیومی و فرمان گرم شونده خواهد بود. زیر کاپوت نیز همچون گذشته موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در نمونه RWD و یا ۳,۵ لیتری V6 در نسخه AWD وجود دارد.

لکسوس IS 2024

در نسخه IS 350 نمونه‌ای قدرتمندتر از موتور ۶ سیلندر قبلی با قدرت ۳۱۱ اسب بخار و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور در برابر ۲۶۰ اسب بخار و ۳۱۹ نیوتن متر گشتاور قبلی حضور دارد. لکسوس IS مدل ۲۰۲۴ نمونه قدرتمندتری به نام بلک اوت دارد که به عنوان نسخه سفارشی IS F اسپرت شناخته می‌شود. در این نسخه از آلیاژهای ۱۹ اینچی BBS مشکی، آینه‌های بیرونی مشکی، تزئینات کرومی تیره رنگ جلوپنجره، بسته حفاظتی صندلی راننده و پوشش استیل برای چرخ‌ها و آینه‌های جانبی استفاده کرده‌اند.

لکسوس IS 2024

همچون گذشته مدل IS 500 گل سر سبد خانواده لکسوس IS مدل ۲۰۲۴ است. در این نمونه از موتور ۵ لیتری V8 با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۵ نیوتن متر استفاده می‌شود. نسخه جدید IS 500 به شکل استاندارد دارای آینه‌]ای جانبی مشکی و رنگ بندی جدیدی برای بدنه است. به عنوان مثال IS 500 F نسخه اسپرت پرفورمنس پرمیوم با رنگ آبی وکتور، رینگ‌های فورج ۱۹ اینچی، دوخت آبی تریم داخلی و… موجود است. البته از این نمونه تنها ۱۵۰ نسخه برای بازار آمریکا ساخته می‌شود.

لکسوس IS ۲۰۲۴ از مدل ۲۰۲۳ گران‌تر است مدل پایه این خودرو اکنون با قیمت ۴۱ هزار دلار به فروش می‌رسد. نسخه IS 350 F اسپرت دیزاین نیز ۴۴ هزار دلار قیمت دارد. برای IS 500 F اسپرت پرمیوم نیز باید ۶۴ هزار دلار پرداخت کرد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.