جیپ رانگلر 2024 وارد بازار اروپا شد
آفرود به وقت اروپا منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
جیپ رانگلر 2024

جیپ رانگلر 2024 با برگزاری مراسمی رسماً برای حضور در بازار اروپا رونمایی شد. این خودرو در قاره مزبور تنها با یک پیشرانه 380 اسب بخاری عرضه می شود.

به گزارش خودروم، جیپ رانگلر 2024 در ژوئن سال جاری میلادی برای عرضه در بازار آمریما معرفی شد. حالا نوبت به اروپا رسیده و جیپ این خودرو را در رویدادی انلاین برای حضور در بازار اروپا معرفی کرد. این محصول آفرودی از نظر طراحی، تجهیزات استاندارد و… بهبود‌هایی را تجربه می‌کند.

جیپ رانگلر 2024

در جیپ رانگلر 2024 جدید، مطابق همیشه شاهد بکارگیری هفت شیار نمادین این خودرو هستیم. اما ظاهر به دلیل بکارگیری شکاف‌های مشکی، قاب‌هیا فلزی خاکستری و فضاسازی‌های همرنگ بدنه بهبود یافته است. جیپ حالا جلوپنجره را نتنها از نظر ظاهری، بلکه راندمان خنک کنندگی نیز بهبود می‌بهشد. علاوه بر این یک آنتن مخفی در جلوپنچره قرار گرفته و دیگر خبری از آنتن فولادی قبلی با طراحی ساده نیست. به غیر از این موارد باید اشاره کرد که جیپ رانگلر 2024 در قاره اروپا با مجموعه‌ای شامل پنج طرح از رینگ‌های جدید با قطر 17 تا 20 اینچ عرضه می‌شود.

در داخل رانگلر 2024 فضایی با کیفیت و مملو از فناوری‌های پیشرفته را می‌بینیم. در میانه داشبورد سامانه اطلاعات و سرگرمی خودرو با نمایشگر 12,3 اینچی استاندارد پیش روی ما است. این سیستم از ورژن 5 نرم افزار Uconnect استفاده می‌کند و قادر به برقراری ارتباط بی‌سیم با اپل کارپلی و اندروید اتو است. از نظر ایمنی نیز همه مدل‌ها دارای سامانه هشدار خواب آلودگی، خروج از خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی هستند.

جیپ رانگلر 2024 فقط با یک پیشرانه وارد بازار اروپا می‌شود. به این ترتیب خودروی محبوب آفرودرها از موتور احتراقی چهار سیلندر به همراه سامانه‌ای هیبریدی با مجموع قدرت 380 اسب بخار در دسترس است.امکان رانندگی الکتریکی و مبتنی بر باتری با استفاده از حالت‌های مختلف E Selec و به منظور صرفه‌جویی در انرژی و شارژ وجود دارد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.