معرفی جیپ گلادیاتور 2024 با لاستیک‌های 35 اینچی!
جنگجوی آفرود منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
جیپ گلادیاتور 2024

نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکای شمالی، میزبان جدیدترین نسخه از گلادیاتور جیپ بوده و این خودرو را با انواع بروزرسانی‌ها آماده عرضه کرده است.

به گزارش خودروم، جیپ مدل گلادیتور را در سال 2019 به خطوط تولید خود آورد. این موضع باعث رشد این برند آفرودی با توجه به حضور یک غول آفرودی در کنار رانگلر شد. اکنون نسخه بروز این خودرو یعنی جیپ گلادیاتور 2024 در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی حضور دارد.

جیپ گلادیاتور 2024

بزرگترین تغییر ظاهری گلادیاتور 2024 را باید بکارگیری جلوپنجره‌ای جدی با هفت شیار دانست. مثل رانگلر چهره جدید گلادیاتور با شیارهای مزبور کوچک‌تر به نظر می‌رسد. ولی به گفته جیپ خنک کنندگی این خودرو بهبود یافته است. جلوپنجره‌ای با نوارهای مشکی، خاکستری و نوارهایی هم رنگ بدنه که در تریم Willys قاب‌هایی مشکی و متفاوت دارد. این پیکاپ آفرودی با هفت رینگ مختلف و تایرهای 32 و 33 اینچ عرضه می‌شود. اکنون دیگر خبری از آنتن فولادی قدیمی نیست و نمونه‌ای جدید از آن را در شیشه جلو تعبیه کرده‌اند.

جیپ گلادیاتور 2024

داخل گلادیتور هم بروزرسانی می‌شود و ما حالا شاهد استفاده از نمایشگری 12,3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، ظاهر جدید دیریچه‌های هوا و استفاده از Uconnect 5 هستیم. نمایشگر به شکل بی‌سیم قادر به برقراری ارتباط با اندروید اتو و اپل کارپلی بوده و دستگاه‌های مختلف را می‌توان از طریق بلوتوث به آن متصل کرد. تشخصی ضدا با میکروفون جدید نیز از دیگر قابلیت‌های گلادیاتور 2024 است.

جیپ گلادیاتور 2024

امکان Trails Offroad با نمایش نقشه‌هایی از مسیرهای آفرودی همراه سرنشینان خواهد بود. در حال حاضر 62 مسیر وجود دارد و برای استفاده از 3 هزار نقشه دیگر باید اشتراک سالیانه 39,99 دلاری پرداخت کنید. سطح ایمنی هم بهبود یافته و اکنون کیسه هوای پرده‌ای در ردیف اول و دوم وجود دارد. کمربند پیش کشنده نیز برای ردیف دوم در نظر گرفته‌اند و از نظر ساختار بدنه گلادیاتور محکم‌تر از گذشته خواهد بود.

مشخصات فنی جیپ گلادیاتور 2024

جیپ گلادیاتور 2024 از موتور 3,6 لیتری Pentastar V6 استفاده می‌کند. دیگر خبری از پیشرانه دیزلی نیست و حالا در نسخه FarOut Edition شاهد بکارگیری موتور V6 بنزینی 285 اسب بخاری با گشتاور 352 نیوتن متری هستیم. گلادیاتور به شکل استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی تولید می‌شود. در صورت سفارش امکان بکارگیری گیربکس 8 سرعته اتوماتیک وجود دارد. در نسخه Willys از دیفرانسیلی جدید استفاده می‌شود. این دیفرانسیل عاملی برای بهبود تعویض دنده‌ها، تقویت دریچه گاز و کنترل کشش برای آفرود خواهد بود. صندلی‌های برقی جلو، دوربین یکپارچه آفرود، فاصله 16 اینچی از سطح زمین و… نیز از جمله ویژگی‌های گلادیاتور در نسخه‌های مختلف هستند.

قیمت

قیمت جیپ گلادیاتور 2024 هنوز مشخص نیست. نسخه اسپورت مدل 2023 با قیمت 40,570 دلار قابل خریداری بود و نمونه ارتقاء یافته نیز 55,850 دلار قیمت داشت. اما جزئیات بیشتری در رابطه با تریم‌های گلادیاتور جدید در دست نیست و نمی‌توان فعلاً در رابطه با قیمت آن بحث کرد. جیپ این خودرو را در کارخانه Toledo واقع در اوهایو مونتاژ می‌کند و برای آن 9 رنگ مختلف در نظر گرفته است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.