اولین تصاویر واقعی از هیوندای سانتافه 2024 شکار شد
هیولای کره ای منتشر شده در ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
هیوندای سانتافه 2024

عکاسان جاسوسی دنیای خودرو موفق به ثبت اولین تصاویر واقعی از هیوندای سانتافه 2024 در یک پارکینگ زیر زمینی و بدون پوشش استتاری شدند.

به گزارش خودروم، بکارگیری مجدد جلو پنجره کلیوی شکل BMW در مقایسه با هیوندای سانتافه 2024 با طراحی جسورانه آن، تا این اندازه بحث و جدل ایجاد نکرد. ما درباره یک عنصر طراحی صحبت نمی‌کنیم. منظور ما تمام خودروی جدید هیوندای است. اگر به عنوان شاسی بلند به آن نگاه کنیم؛ باید بخش عقب و در صندوق غول پیکر آن به همراه چراغ‌های عقب غیرمعمولی را برجسته کرد. چیزی بین دیفندر 130 با چراغ‌هایی دارای گرافیک H که جلب توجه می‌کنند.

هیوندای سانتافه 2024

پس از نمایش آنلاین چند تصویر از هیوندای سانتافه 2024، اکنون نسل پنجم سانتافه جدید در یک پارکینگ زیر زمینی شکار عکاسان شد. با توجه به نوک اگزوز ساده این خودرو احتمالاً ما با نمونه‌های پایه این شاسی بلند بزرگ روبرو هستیم. چون نمونه مورد معرفی این خودرو اگزوزهای زیباتری داشت. رینگ‌های دو رنگ نیز متفاوت بوده و خبری از حروف بزرگ سانتافه بر روی در صندوق نیست. چون بالاخره ما با یک نمونه اولیه طرف هستیم.

استایل کلی بدنه صاف و صیقلی به نظر می‌رسد. ولی در حقیقت نسل پنجم بسیار بزرگتر از تصورات اولیه ما است. هیوندای مضخصات این خودرو را اعلام نکرد ولی به افزایش فاصله بین دو محور آن اشاره می‌کند. با توجه به تصاویر پیش رو باید گفت که تقریباً با خودرویی هم قواره با دیفندر 130 مواجه هستیم. شیشه لچکی عقب هم به ما می‌گوید که فضای زیادی برای سرنشینان ردیف سوم وجود دارد. برف پاکنی بر روی شیشه عقب وجود ندارد. اما احتمالاً هیوندای آن را زیر اسپویلر سقف پنهان می‌کند. البته شاید مثل آیونیک 5 خبری از آن نباشد.

چالش اصلی، بخش عقب

هیوندای سانتافه 2024

با توجه به صحبت‌های اخیر کاربران و علاقه‌مندان مختلف خودرو، ظاهراض بزرگترین مشکل هیوندای قسمت عقب سانتافه جدید است. چون سایر بخش‌های این محصول با بازخورد مثبتی مواجه شد. این اولین طراحی جنجالی هیوندای نیست. چند سال قبل هم مینی ون استاریا با طراحی خود به یک جنجال تبدیل شد. ضمن اینکه سال آینده خودروی بزرگ دیگری به عنوان یک SUV برقی براسا کانسپت Seven توسط هیوندای معرفی می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.