هیوندای سانتافه 2024 با ظاهری کاملاً جدید معرفی شد
نسل پنجم آمد منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۳
سانتافه 2024

هیوندای سانتافه 2024 سرانجام و پس از انتشار تصاویر جاسوسی متعدد معرفی شد. ظاهر این خودرو به طور کلی تغییر کرده و با خودرویی متفاوت رو برو هستیم.

به گزارش خودروم، سرانجام هیوندای سانتافه 2024 با ظاهری کاملاً جدید معرفی شد. در ماه‌های گذشته تصاویر جاسوسی متعددی در رابطه با این خودرو منتشر شد. اکنون عکس‌های مدل 2024 سانتافه ثابت می‌کند که تصاویر مزبور دروغ نبود. هیوندای واقعاً سانتافه جدید را با ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسل قبلی معرفی کرد. این شاسی‌بلند سایز متوسط با ورود به نسل پنجم از استایل جعبه‌ای به همراه چراغ‌هایی با موتیف H استفاده می‌کند. این خودرو اکنون باز طراحی کاملی را تجربه می‌کند و با ظاهری خشن از رینگ‌های 21 اینچی برخوردار است. گلگیرهای مربعی شکل و درب بزرگ عقب نیز قابل توجه هستند.

سانتافه 2024

چراغ‌های عقب کاملاً در پایین بدنه قرار گرفته‌اند. از نظر گرافیکی چراغ‌های مزبور دارای تم H مانند هستند. لوگوی هیوندای و حروف بزرگ سانتافه نیز در صندوق عقب را تزئین می‌کنند. هیوندای مشخصات فنی این خودرو را اعلام نکرد و تنها به فاصله بین دو محور آن اشاره دارد. سانتافه جدید فاصله محوری 2765 اینچی خواهد داشت. خودروساز کره‌ای اعتراف می‌کند که در طراحی مجدد این مدل رویکردی غیر متعارف را در پیش گرفته و چهره‌ای متفاوت در داخل و خارج خلق کرده‌اند.

کابین و ویژگی‌های ظاهری سانتافه 2024

هیوندای سانتافه 2024

هیوندای سانتافه 2024 از نمای کناری بسیار شبیه به دیفندر 130 است. در داخل تغییرات عظیمی رخ می‌دهد. این خودروی جدید از نمایشگر دوگانه خمیده برخوردار بوده و تنظیمات مرتبط به تهویه مطبوع جداگانه انجام می‌شود. دریچه هوا از سمت چپ به راست کابین امتداد دارد. از پلاستیک بازیافتی برای ساخت کفپوش، قسمت‌هایی از سقف، پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم استفاده می‌شود. یکی دیگر از مواد پایدار کابین چرم بوده و از ان برای پوشاندن نقاط مختلف استفاده کرده‌اند.

در تصاویر مزبور از لوگوی 2.5T در عقب استفاده می‌شود. همچنین احتمالاً سانتافه جدید به HTRAC مجهز است. این خودرو به طور کامل تا یک ماه آینده معرفی خواهد شد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.