جزئیات فنی و تصاویر جدید هیوندای کونا 2024 برقی
خاص و کم توان منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
هیوندای کونا 2024 برقی

هویندای جزئیات فنی و تصاویر جدیدی از کونا 2024 برقی منتشر نمود. این خودرو بزودی و با قیمت تقریبی 33,500 دلار به فروش خواهد رسید.

به گزارش خودروم، هیوندای کونا 2024 برقی با انتشار جزئیات بیشتری در رابطه با آن رسماً توسط هیوندای معرفی شد. نسل فعلی این خودرو یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات برقی در بازار آمریکا با قیمتی کمتر از 35 هزار دلار بود. نسل بعدی نیز این گونه بوده و روی کاغذ به نظر می‌رسد که ارتقاء قابل توجهی را تجربه کند. هیوندای در اوایل سال جاری میلادی، جزئیاتی در رابطه با قوای محرکه این محصول منتشر ساخت، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن در دسترس است.

طراحی هیوندای کونا 2024 برقی

از نظر ظاهری نسل جدید کونا برقی دماغه‌ای آیرودینامیک‌تر با سطوحی صاف دارد. چراغ‌های جلو چند تکه‌ بوده و دیلایت با لامپ‌های LED عرضه خودرو را پیموده است. طراحان بدنبال پیاده‌سازی پارامترهای آیونیک 5 بر روی این خودرو بوده و به همین خاطر ما به یاد برادر بزرگتر این خودرو خواهیم افتاد. حاصل تمام این تلاش‌ها رساندن ضریب درگ از عدد 0,29 به 0,27 بود. علاوه بر این کرکره‌های فعال جلوپنجره برای بهبود جریان هوا و خنک کاری باتری در دسترس هستند. هیوندای کونا 2024 برقی ابعاد بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. حجم صندوق عقب ان نیز 27 لیتر نسبت به گذشته بیشتر است.

باتری هیوندای کونا 2024 برقی

هیوندای کونا 2024 برقی

اکنون رقیب شورولت بولت برقی باتری بزرگتری دارد؛ اما شعاع پیمایش آنها تقریباً یکسان است. انرژی کونا الکتریکی فعلی از طریق باتری 64 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. در حالی که مدل 2024 این خودرو یک باتری 64,8 کیلووات ساعتی دارد. شعاع پیمایش این خودرو 418 کیلومتر بوده و نسبت به قبل تغییر قابل توجهی ندارد. مدت زمان شارژ از 10 تا 80 درصد با شارژ سریع سطح سوم DC نیز حدود 43 دقیقه زمان احتیاج دارد. خروجی پیشرانه الکتریکی این خودرو بر روی محور جلو در نسخه دور بُرد 201 اسب بخار با گشتاور 254 نیوتن متر است. قدرت در نسخه استاندارد معادل 133 اسب بخار خواهد بود.

ویژگی‌های جدید

کونا 2024 برقی دارای سیستم احیاء هوشمند جدید مبتنی بر ترمز، فضای داخلی بهتر با نورپردازی محیطی، رنگ بندی متنوع بدنه و تریم داخلی، نمایشگر دوگانه 12,3 اینچی به عنوان جلو آمپر و مانیتور سیستم اطلاعات و سرگرمی است. این خودرو احتمالاض تا اواخر سال جاری میلادی و با قیمتی نزدیک به 33,500 دلار وارد بازار شود. کونا برقی جدید در اولسان کره جنوبی ساخته خواهد شد. یک کارخانه در چک نیز این محصول را برای بازار اروپا تولید می‌کند.  

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.