معرفی تویوتا کمری نسکار ۲۰۲۴ با ظاهری جدید
ژاپنی سریع منتشر شده در ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
تویوتا کمری نسکار ۲۰۲۴

تویوتا برای حضور در فصل آینده رقابت‌های محبوب اتومبیلرانی نسکار در آمریکا، نسخه‌ای ویژه و ۷۰۰ اسب بخاری از کمری را برای حضور در این رقابت‌های هیجان‌انگیز معرفی نمود.

به گزارش خودروم، اکنون تویوتا کمری جدید را می‌توان از نمایندگی‌های رسمی برند تویوتا در سراسر جهان خریداری نمود. اما امروز یک اتفاق ویژه هواداران این خودرو را غافلگیر کرد. با توجه به محبوبیت بالای مسابقات اتومبیلرانی نسکار در آمریکا، تویوتا به مناسبت آغاز فصل جدید این رقابت‌ها از کمری نسکار با نام XSE Next Gen رونمایی کرد. نسخه‌ای خاص که فقط در آمریکا و به شکل بسیار محدودی عرضه می‌شود.

تویوتا کمری نسکار ۲۰۲۴

تویوتا کمری نسکار شبیه به نسخه جاده‌ای این خودرو است. تنها در پیشانی خودرو شاهد بکارگیری جلوپنجره رو به پایین پهن و دریچه‌های هوای C شکل هستیم. گلگیرهایی جالب و متضاد با نسخه اصلی هم بر روی این خودرو قرار دارند. در عقب نیز شاهد جانمایی لوگوی تویوتا در بالای حروف مرتبط به کمری و استفاده از استیکری بزرگ از تویوتا بر روی سپر هستیم. ضمن اینکه تویوتا چندی پیش مدل ۲۰۲۵ کمری را معرفی نمود.

تویوتا کمری ۲۰۲۵ از نظر فنی دارای سامانه هیبریدی بوده و دیگر با موتور V6 عرضه نمی‌شود. نسخه دیفرانسیل جلو از موتور ۲,۵ لیتری چهار سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت ۲۲۵ اسب بخار استفاده می‌کند. نمونه چهار چرخ متحرک نیز دارای یک موتور الکتریکی دیگر بر روی محور عقب بوده و قدرت آن ۲۳۲ اسب بخار است. حال اینکه تویوتا کمری ناسکار پیشرانه V8 با قدرتی نزدیک به ۷۰۰ اسب بخار در اختیار دارد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.