معرفی بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024 در چین
با طول بیشتر منتشر شده در ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024

بی ام و نسخه‌های چینی سری 5 و i5 مدل 2024 را برای عرضه در بازار چین معرفی کرد. این خودروساز آلمانی با همکاری برلیانس آنها را در خاک چین تولید می کند.

به گزارش خودروم، بی ام و در ماه می امسال از سری 5 جدید برای بازارهای آمریکای شمالی و اروپا رونمایی نمود. این خودروساز اکنون نسخه سدان پریمیوم را برای بازار چین معرفی می‌کند. سری 5 جدید و i5 مدل 2024 از ویژگی‌های منحصر به فردی در چین برخوردار هستند. هر دو مدل در کارخانه دادونگ با سرمایه گذاری مشترک بی ام و و برلیانس مونتاژ می‌شود.

بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024

سری 5 مدل 2024 نسبت به مدل قبلی از طول بیشتری برخوردار است. نسخه چینی هم ظاهراً این گونه خواهد بود؛ اما اطلعاتی در مورد ابعاد آن در دست نیست. اما i5 مدل 2024 در چین 5,1 اینچ نست به نسخه استاندارد طول بیشتری دارد. افزایش طول بر روی فاصله بین دو محور تأثیرگذار بوده و در نتیحه فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم می‌شود.

بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024

البته این تنها پیشرفت موجود نسبت به سری 5 استاندارد نیست. چون در چین این خودرو با نمایشگر 31,3 اینچی 8K و قابلیت اتصال به 5G عرضه خواهد شد. چیزی که تا پیش از این تنها در سری 7 مشاهده می‌کردیم. از دیگر ویژگی‌های موجود برای مدل احتراقی و الکتریکی باید به سامانه کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و سیستم صوتی فوق‌العاده Bower & Wilkins اشاره کرد.

بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024

نسخه چینی از نظر ظاهری تفاوتی با نمونه‌های دیگر ندارد. چراغ‌های LED جدید و سایر تزئینات پیشانی این خودرو خیلی جدید نیست. اما به شکل استاندارد از چراغ روشنایی منحصر به فردی استفاده می‌شود. چراغ مزبور در ستون C مشاهده می‌شود و هنگام شارژ شدن خودرو به رنگ آبی روشن i5 می‌تابد. در سری 5 احتراقی این چراغ به رنگ سفید روشن خواهد شد.

بی ام و سری 5 و i5 مدل 2024

بی ام و به زودی خانواده سری 5 جدید را وارد بازار چین می‌کند. این خودروساز آلمانی از زمان شروع تولید داخلی این خودرو در چین، بیش از دو میلیون دستگاه از آن را فروخته است. بی ام و تنها از سال 2020 تا 2022 موفق به فروش 530 هزار خودرو در کشور چین شد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.