نیسان ورسا 2023 با قیمت 20 هزار دلار معرفی شد
گزینه‌ای بروز برای واردات به ایران منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
نیسان ورسا 2023

نیسان ورسا 2023 معرفی شد و با توجه به قیمت 20,085 دلاری نسخه پایه این خودروی ژاپنی، باید آن را گزینه‌ای مناسب برای واردات به ایران دانست.

به گزارش خودروم، نیسان ورسا 2023 با تغییراتی اندک نسبت به نسخه قبلی معرفی شد. نیسان در مدل جدید ورسا جلوپنجره را اصلاح کرده و چند آپشن جدید به همراه رنگ بدنه‌ای تازه را برای آن در نظر گرفته است. این خودرو احتمالاً تا اواخر پاییز امسال وارد بازار شده و مشتریان نیسان توان خریداری آن را خواهند داشت.

تغییرات

مهم‌ترین تغییر محصول متفاوت نیسان را باید اصلاح جلوپنجره آن دانست. این شرکت از طرح V-Motion عریض‌تری برای جلوپنجره استفاده کرده و از تزئینات کرومی در زیر چراغ‌های جلو بهره برده است.

نمایی از جلو نیسان ورسا 2023

تزئینات کرومی این قسمت باعث جدا شدن آن از سایر بخش های خودرو می‌شود. علاوه بر این نیسان در نسخه SR سپر را بهینه کرده و از نشان جدید و مینیمالیستی خود در پیشانی خودرو استفاده کرده است.

امکانات

نیسان ورسا در سه نسخه SV، S و SR عرضه می‌شود. نسخه S بروزرسانی‌های مرتبط به مدل 2023 را دریافت نمی‌کند و به جای آن باید به سراغ نسخه S پلاس رفت.

این نسخه دارای اتصال اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی های عقب تاشو و رینگ‌های 16 اینچی است. از جمله ویژگی‌های نسخه استاندارد ورسا S نیز باید به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سه پورت USB و امکان ورود بدون کلید اشاره کرد.

نیسان ورسا 2023 از بالا

در نمونه جدید نسخه SV نیسان ورسا 2023 به عنوان سطح متوسط این خودرو، از یک کنسول مرکزی با امکان قراردادن دست(زیر آرنجی)، پد شارژ بی‌سیم تلفن همراه و رنگ‌آمیزی جدید تریم داخلی با پارچه کامبریک یا باتیست استفاده می‌شود.

در نسخه SR نیز تمام امکانات نسخه SV وجود دارد؛ اما وجه تمایز این خودرو را باید برخورداری آن از صفحه نمایش 8 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، تهویه مطبوع اتوماتیک و… نامید.

نمایی از عقب نیسان ورسا 2023

همچنین نیسان رنگ خاکستری آسمان مرواریدی جدیدی را برای نسخه‌های SV و SR ارائه می‌کند و در نسخه SR نیز از رینگ‌های 17 اینچی استفاده شده است.

ایمنی

چراغ عقب نیسان ورسا 2023

نیسان ورسا جدید مجموعه‌ای از آپشن‌های ایمنی را به شکل استاندارد در اختیار دارد و از آنها جمله می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با امکان تشخیص عابر پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از خط حرکتی، هشدار ترافیک در عقب، هشدار نقطه کور و… اشاره کرد.

مشخصات فنی نیسان ورسا 2023

رینگ نیسان ورسا 2023

نیسان ورسا 2023 به یک موتور 1,6 لیتری چهار سیلندر مجهز شده و این کمپانی هیچ بروزرسانی در این بخش ارائه نداده و همچون گذشته پیشرانه ورسا 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه S این خودرو به صورت استاندارد با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود و گیربکس متغیر پیوسته Xtronic در این نسخه اختیاری است؛ اما در SV و SR به شکل استاندارد می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت

چراغ جلو نیسان ورسا 2023

نیسان قیمت دقیق این خودرو را در زمان عرضه آن در پاییز امسال منتشر می‌کند و به نظر می‌رسد که نسخه پایه این خودرو 20,085 دلار ارزش داشته باشد. به هر حال قیمت خودروها در حال افزایش بوده و ما انتظار افزایش قیمت ورسا را داریم. اولین نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه خودروی میامی صورت می‌گیرد.

دسته بندی ها: تازه ها منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.