هیوندای اکستر 2023 معرفی شد
اقتصادی و کوچک منتشر شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۸
هیوندای اکستر

هیوندای برای پیشتازی در بازار هند کراس اووری بسیا رکوچک و اقتصادی به نام اکستر را معرفی کرد. این خودرو بزودی راهی بازار این کشور خواهد شد.

به گزارش خودروم، اکنون در بسیاری از نقاط جهان مدل‌های ونئو و بایون از برند هیوندای به عنوان کوچک‌ترین محصولات این خودروساز کرهای به فروش می‌رسند. اما در هند یک مدل کوچک‌تر نیز به تولید خواهد رسید. این خودرو هیوندای اکستر 2023 نام دارد. هیوندای Exter 2023 خودرویی با ارتفاع مناسب نسبت به سطح زمین، شمایلی جعبه‌ مانند و روکش‌های پلاستیکی بر روی قوس چرخ‌ها است. قسمت‌هایی از سپر جلو نیز نقره‌ای رنگ هستند. رنگ اصلی اکستر با رنگ آمیزی مشکی در نیمه بالایی آمیخه می‌شود. این رنگ با ریل‌های روی سقف در تضاد خواهد بود.

هیوندای اکستر

انتظار می‌رود این کراس اوور کوچک هیوندای کمتر از چهار متر طول داشته باشد. این ابعاد را باید برای عرضه در پرجمعیت‌ترین کشور جهان مناسب دانست. تاکنون تنها چند تصویر رسمی از هیوندای اکستر 2023 منتشر شده و بر این اساس ما چراغ‌های LED روز H شکل و چراغ‌های جلوی مربعی را در کنار جلوپنجره می‌بینیم. نام مدل خودرو بر روی سپر جلو دیده می‌شود. این موضوع با توجه به تریم مشکی بخش مزبور کمی عجیب به نظر می‌آید.

هیوندای اکستر

هنوز تصاویر رسمی عقب هیوندای Exter موجود نیست. اما با توجه به تصاویر جاسوسی، می‌توان گفت که ستون C حالتی شیشه مانند دارد. این عمل جلوه سقف را شناور می‌کند. چراغ‌ها کوچک هستند. گرافیک آنها حالتی شبیه به حرک H دارد. نواری مشکی رنگ نیز چراغ‌های دو طرف عقب را به یکدیگر متصل می‌کند. این کراس اوور در شگمت A قرار دارد. بنابراین اندازه تایرهای ان کوچک است. اما رینگ‌ها دو رنگ و زیبا به نظر می‌رسند.

هیوندای اکستر

مشخصات فنی هیوندای اکستر 2023

هیوندای هند می‌گوید که اکستر 2023 با موتور 1,2 لیتری بنزین و جعبه دنده 5 سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه می‌شود. موتور 1,2 لیتری اکستر قابلیت سازگاری با گاز طبیعی فشردده یا CNG را دارد. نسخه دو گانه سوز فقط به گیربکس 5 سرعته متصل می‌شود. احتمالاً هیوندای اکستر 2023 از نیمه دوم سال جاری به فروش خواهد رسید. مشتریان باید این خودرو را در سطوح S، EX، SX و O سفارش دهند.

قیمت این خودرو در هندوستان 600 هزار روپیه خواهد بود. این رقم معادل با 7,300 دلار آمریکا است. این یعنی هیوندای اکستر تقریباً سه برابر از ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار آمریکا قیمت کمتری دارد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.