ماجرای گرانی ساینا اس ادامه دارد
برای بار چهارم منتشر شده در ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷
ساینا اس اتوماتیک / ساینا S اتوماتیک / ساینا S CVT

گروه خودروسازی سایپا برای چهارمین بار قیمت تیپ DA سایپا S را افزایش داد و این خودرو با قیمت ۲۹۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروم، در جدیدترین بخشنامه گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان ساینا S شاهد افزاش دوباره قیمت این خودروی سدان و اقتصادی هستیم. سایپا در طرح تبدیل محصولات خود قیمت تیپ DA ساینا S را از ۲۹۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به ۲۹۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رساند. به این ترتیب ماجرای گرانی ساینا اس ادامه دارد و برای چهارمین بار شاهد افزاش قیمت ساینا S تیپ DA هستیم.

در تابستان سال جاری، قیمت این خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد. حالا با گذشت چند هفته شاهد افزایش قیمت دوباره ساینا اس هستیم. خودروی مزبور از موتور ۱,۵ لیتری ۴ سیلنر و ۹۸ سوپاپ تنفس طبیعی با قدرت ۸۶,۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰ نیوتن‌متر برخوردار است. در این محصول نیرو توسط گیربکسی ۵ سرعته و دستی به محور جلو منتقل می‌شود.

از امکانات ساینا S می‌توان به سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه پایش فشار باد تایرها، نمایشگر تعویض دنده GSI، سنسور نور، دی لایت، دو کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، رینگ فولادی و… اشاره نمود.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.