حذف سامانه یکپارچه (تکذیب شد)
ایستگاه آخر منتشر شده در ۰۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۷
سامانه یکپارچه

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از حذف سامانه یکپارچه و فروش خودرو به شکل مستقیم توسط خودروسازان خبر داد.

به گزارش خودروم، منوچهر منطقی به عنوان معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان یک مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از تغییر روش فروش خودرو خبر داد. علاوه بر این منطقی از عدم برگزاری دور سوم سامانه فروش یکپارچه خودرو خبر می‌دهد و این موضوع را باید به معنی حذف سامانه یکپارچه دانست.

بنابر اظهارات خبرنگار صدا و سیما، منطقی در جریان این گفت و گو اعلام کرد که از شنبه مورخ ۸ مهر ۱۴۰۲ دیگر فروش خودروها به شکل مستقیم و از سوی خودروسازان انجام خواهد شد. سامانه یکپارچه فروش خودرو نیز دیگر فعال نبوده و فقط خودروسازان باید آمارهای مرتبط به فروش خود را در آن ثبت کنند.

دلیل حذف سامانه یکپارچه

بالا رفتن ظرفیت تولید خودروسازان و واردات خودروهای نو و دست دوم خارجی از دلایل این اقدام است. زیرا بازار خودرو در آینده با توجه به موارد فوق به حالت اشباع می‌رسد و خودروسازان نیز قادر به فروش اختصاصی محصولات خود خواهند بود. البته در چند روز گذشته نیز شنیده‌هایی مبنی بر حذف سامانه یکپارچه فروش خودرو به گوش می‌رسید. ولی اکنون همه چیز رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.