حجم تحویل اکسپنگ به ۲۰۰ هزار دستگاه رسید
یک رکورد منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
اکسپنگ G9

اکسپنگ حجم تحویل خودروهای خود را به بیش از 200 هزار دستگاه رساند و توانست رکوردی مانند کمپانی نیو بر جای بگذارد.

به گزارش خودروم، کمپانی اکسپنگ روز ۲۱ ژوئن اعلام کرد که حجم تحویل این خودروساز چینی رسماً از مرز ۲۰۰ هزار دستگاه عبور کرده است. این در حالی است که در اوایل ماه می، نیو به عنوان یکی دیگر از استارتاپ‌های فعال در زمینۀ ساخت و توسعۀ خودروهای جدید، خبر از تحویل ۲۰۰ هزار خودرو به مشتریان خود داده بود. به گفته هی شیائوپنگ، رئیس و مدیرعامل اکسپنگ، شاید عدد ۲۰۰ هزار خودرو در صنعت خودروسازی خیلی بزرگ به نظر نمی‌آید؛ اما این رقم برای اکسپنگ، نشانی از اعتماد و انتظار ۲۰۰ هزار مشتری است که به استارتاپ‌های خودروسازی اعتماد دارند.

اکسپنگ

در ماه می اکسپنگ ۱۰,۱۲۵ خودرو را به مشتریان خود تحویل داد و این رقم نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش یافته است. مدل P۷ با تحویل ۴,۲۲۴ مورد در ماه می، جایگاه مطلوبی در میان محصولات اکسپنگ دارد و از مدل‌های P۵ و G۳ به ترتیب ۳,۶۸۶ و ۲,۲۱۵ دستگاه تحویل مشتریان اکسپنگ شده‌اند.

در پنج ماه نخست سال ۲۰۲۲ حجم معوقات تحویل خودرو توسط اکسپنگ به ۵۲,۶۸۸ دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش یافته است. اکسپنگ برای حل مشکل مزبور کارخانه Zhaoqing را دو شیف می‌کند تا معوقات سه ماه نخست سال جاری میلادی را تحویل دهد. براساس گزارش مالی سه ماهه اول این شرکت، حجم تحویل اکسپنگ از آوریل تا ژوئن بین ۳۱ هزار تا ۳۲ هزار دستگاه خواهد بود. در ماه اوریل آمار تحویل ماهانه خودرو توسط اکسپنگ ۹۰۰۲ دستگاه بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.