اعلام قیمت کوییک SR توسط شورای رقابت
منتشر شده در ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۰
کوییک SR

شورای رقابت قیمت کوییک SR را پس از مدت‌ها اعلام نمود.

به گزارش خودروم، ظاهراً شورای رقابت پس از مدت‌ها بررسی قیمت کوییک SR در کارخانه را مشخص کرد. این خودرو را باید یکی از جدیدترین تیپ‌های خودروی کوییک دانست. پیش از این قرار بود که در سال 1401 شاهد عرضه نسخه SR باشیم. اما گروه خودروسازی سایپا موفق به انجام این کار نشد. حالا شورای رقابت قیمت کوییک R تیپ S با رینگ معمولی را اعلام نمود تا مشتریان سایپا در سامانه یکپارچه امکان تکمیل وجه را داشته باشند.

متاسفانه در نسخه SR کوییک خبری از رینگ آلومینیومی نبوده و همچنان از نوع فولادی استفاده می‌شود. ولی با توجه به استانداردهای 85 گانه برای ارتقاء ایمنی، شاید کوییک SR به سامانه کنترل پایداری، سیستم پایش فشار باد تایرها، سنسور نور و سنسور باران مجهز باشد. در هر حال قیمت کوییک SR در کارخانه 286 میلیون و 252 هزار تومان اعلام شد.

ضمن اینکه کوییک SR تفاوت خاصی نسبت به سایر کوییک‌ها از نظر فنی نداشته و به احتمال قوی در پارس خودرو مونتاژ می‌شود. در این خودرو از موتور 1,5 لیتری تنفس طبیعی با 87 اسب بخار قدرت و گشتاور 128 نیوتن متر استفاده می‌شود. دو کیسه هوا، تهویه الکترونیکی، دستیار تعویض دنده GSI، دریچه گاز برقی، ترمز EBD، ABS، سنسور پارک عقب، بدنه دو رنگ، سامانه BCM، چراغ روشنایی روز و… امکانات نسخه SR کوییک هستند.

دسته بندی ها: داخلی
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.