ادامه همکاری سوکون و هوآوی با معرفی مدل‌های جدید
سوکون الکتریکی خواهد شد منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

گروه خودروسازی سوکون در شهر چونگ کینگ چین استقرار دارد و از همکاری‌های بلندمدت و پایدار خود با کمپانی هوآوی صحبت کرده است.

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی سوکون در شهر چونگ کینگ چین استقرار دارد و از همکاری‌های بلندمدت و پایدار خود با کمپانی هوآوی صحبت کرده است. سوکون از علاقه خود به همکاری با هوآوی گفته و این رویکرد را زمینه‌ساز حضور بیشتر دو شکرت در بازار خودروهای پاک عنوان می‌کند.

ژیانگ شینگی، رئیس گروه خودروسازی سوکون در مراسم عرضه و معرفی رسمی شاسی‌بلند آیتو M7 الکتریکی گفت:

«ما به تازگی همکاری خود با هوآوی را آغاز کردیم و می‌خواهیم که عمق بیشتری به آن داده و این همکاری را پایدار و بلندمدت کنیم. مدل M7 حاصل همکاری هوآوی با شرکت زیر مجموعه ما به نام جینکانگ سرس است و ما این خودرو را پس از مدل M7 در دسامبر 2021 رونمایی کردیم. این شراکت به دو کمپانی اجازه داد تا از توان کامل خود برای رسیدن به اهداف استفاده کنند. هوآوی در فناوری پیشرو است و سوکون و سرس بیش از دو دهه در صنعت خودروسازی تجربه کسب کرده است. همکاری ما بسیار کارآمد بوده و به همین خاطر در آینده مدل‌های بیشتری عرضه خواهیم کرد.»

یو چنگدونگ، مدیرعامل گروه تجاری هوآوی در بخش تجاری خودروهای هوشمند گفت:

«آیتو به عنوان یک برند خودروهای الکتریکی هوشمند به سرعت در حال رشد است. اکنون 87 روز از عرضه مدل M5 می‌گذرد و ما شاهد تحویل 10 هزار دستگاه از آن بودیم و بیش از 11200 دستگاه از آن را فروخته‌ایم.»

سوکون در حال تبدیل شدن به یک خودروساز الکتریکی بوده و این شرکت چینی در شش ماهه نخست سال 2022 موفق به فروش 45622 خودروی پاک شده و این رقم نشان از رشد 204.5 درصدی این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.