آغاز تولید ساینا دوگانه سوز از آذر 1401
منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
ساینا

برای اولین بار ساینا گازسوز در این شرکت تولید خواهد شد و تا آذرماه سال جاری به مردم و شبکه تاکسی رانی عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروم، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تولید ساینای گازسوز در این شرکت، گفت: برای وانت نیسان 6 کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته است و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می دهد.

تیموری با اشاره به تولید محصولات جدید در گروه سایپا، تاکید کرد: در گروه خودروسازی سایپا هدف گذاری عرضه ۸ خودرو انجام شده که خطوط تولید خودروهای اطلس و سهند آماده سازی شده است. 30 دستگاه از این خودروها تولید شده و در حال گذراندن تست های نهایی هستند. ۶ دستگاه خودرو آریا نیز تولید شده که برای مرحله مونتاژ و گذراندن تست ها آماده است .

او افزود: برای خودرو نیسان ۶ کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته است و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در طول سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ تمام تلاش را انجام می دهیم که در خودروهای سواری و تجاری بتوانیم ۸ محصول جدید را عرضه کنیم.

او افزود: در سایت سایپا سیتروئن بستر برای تولید محصول اقتصادی آماده است و تمام طراحی ها انجام شده و در مرحله ساخت قالب ها قرار داریم. علاوه بر این در سال جاری دو محصول به سبد محصولات سایپا سیتروئن اضافه خوهد شد.

تیموری خاطر نشان کرد: برای اولین بار خودروی ساینای گازسوز در این شرکت تولید خواهد شد و تا آذرماه سال جاری به مردم و شبکه تاکسی رانی عرضه خواهد شد. همچنین ساینای اتوماتیک محصول دیگری است که مراحل اولیه را گذرانده و تا پایان سال این خودرو نیز تولید و عرضه خواهد شد.

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.