آرین موتور دو محصول جدید با برند لاماری معرفی می کند
احتمال تولید میتسوبیشی در ایران منتشر شده در ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷

آرین موتور از برنامه خود برای تکمیل آپشن های لاماری ایما و عرضه دو محصول جدید در آینده با برند لاماری خبر داد.

به گزارش خودروم،  محمدرضا سیفی، مدیرعامل شرکت آرین موتور، دمصاحبه خود با عصرایران، ضمن اشاره به تولید 2 محصول دیگر تحت برند لاماری، گفته یکی از این دو محصول، کراس‌اوری در سگمنت B اما ارزان‌تر از لاماری ایماست که احتمالا در زمستان 1401 رونمایی شود، ولی تولید آن در سال 1402 خواهد بود. دومین محصول نیز سدانی در سگمنت C خواهد بود که در 1402 رونمایی می‌شود.

آقای سیفی همچنین به موضوع آپشن‌های لاماری ایما نیز اشاره کرده و گفته که طبق بازارسنجی آرین موتور، قرار است سه آپشن جدید در آینده‌ای نزدیک، روی ایما نصب می‌شوند که عبارتند از: رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و گرمکن صندلی‌های جلو.

مدیرعامل آرین موتور، ابراز امیدواری کرده که طبق قرارداد طرف چینی، این آپشن‌ها از ماه اکتبر 2022 در اختیار آرین موتور قرار می‌گیرد. بنابراین تیپ جدید ایما نیز احتمالا از اواسط پاییز 1401 در کشورمان عرضه می‌شود. آقای سیفی همچنین تاکید کرده که تیپ جدید لاماری ایما، حدود 5 تا 8 درصد افزایش قیمت خواهد داشت. ضمن اینکه با عرضه این تیپ جدید، تولید تیپ قدیمی لاماری متوقف خواهد شد.

به گفته آقای سیفی، در صورت لغو تحریم ها، شرکت آرین موتور با توجه به قرارداد پیشین خود با طرف ژاپنی، امکان تولید محصولات میتسوبیشی در ایران را خواهد داشت.

منبع: عصرایران

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.