اپل در چین مهندس نرم افزار خودرو استخدام می کند
منتشر شده در ۰۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

غول صنعت الکترونیک ایالات‌متحده آمریکا، مهندس نرم‌افزار و تجربۀ کاربری خودرو از کشور چین و به ویژه شهرهای شنژن، شانگهای و پکن استخدام می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، تیم نرم افزاری اپل به دنبال برنامه‌نویسان کاربردی برای ساخت یک سیستم یکپارچه میان شرکای خودروساز اپل و توسعه‌دهندگان این شرکت برای تکمیل سیستم رانندگی اپل است. موقعیت شغلی یادشده به عنوان یک نقش ترکیبی و ما بین مهندس فنی و مدیریت برنامه توصیف می‌شود. کارمندان جدید باید توان طراحی فنی و توسعه نرم افزار را داشته باشند و پیش از این هم سابقۀ همکاری با تیم‌های تجربۀ کاربری خودرو در رزومه آنها موجود باشد. همچنین آنها باید کارپلی، سیستم‌های پرداخت درونی خودرو و… را مدیریت کرده و ارتباط بین اپل و مهندسین صنعت خودروی جهان را تسهیل کنند.

پیش از این در نمایشگاه WWDC سال 2022 اپل از نسل جدید کارپلی رونمایی کرد. این شرکت عملکردهای سیستم نمایش، کنترل برروی داده‌ها و تجهیزات سخت افزاری کارپلی را بهبود بخشیده است. کارپلی جدید امکان نصب برروی محصولات 14 خودروساز، از جمله آئودی، فورد، هوندا، مرسدس بنز، پورشه، رنو و… را دارد.

از آنجا که سیستم جدید کارپلی فراتر از یک صفحه نمایش ساده بوده و اشتراک‌گذاری به همراه کنترل داده تنها بخشی از قابلیت‌های آن است؛ اپل به دنبال انطباق آن با پردازنده‌های مختلف بوده و به همین خاطر نیز در کشور چین اقدام به استخدام برنامه‌نویس می‌کند؛ چون با این کار سیستم جدید کارپلی انطباق‌پذیری بیشتری با 14 خودروساز شریک و مشتری اپل در کشور چین خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.