آمار فروش زیکر در سال 2022
تحقق اهداف منتشر شده در ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
زیکر

برند خودروسازی زیکر به عنوان تولیدکننده خودروهای الکتریکی لوکس و زیر مجموعه هلدینگ جیلی آمار فروش خود در سال 2022 را منتشر کرده است.

به گزارش خودروم، برند درجه یک و الکتریکی زیکر به عنوان زیر مجموعه هلدینگ بزرگ خودروسازی جیلی در دسامبر سال 2022 موفق به فروش 11,337 خودرو شد و نسب به مدت زمان مشابه در سال گذشته 198,7 درصد رشد را تجربه کرد. زیکر در سال 2022 در مجموع توانست 71,941 خودرو را به ارزش 48,820 دلار به شکل میانگین برای هر دستگاه به فروش برساند.

زیکر به تازگی در نمایشگاه خودروی گوانژو 2022 نسل جدید سدان زیکر 001 و ون چند منظوره و لوکس 009 را به همراه مدل مفهومی M-Vision به نمایش گذاشته و اعلام کرد که به هدف سالانه تولید و فروش 70 هزار دستگاه از محصولات خود در سال 2022 زودتر از موعد در نظر گرفته شده برای این منظور دست یافته است.

زیکر در نمایشگاه یادشده از خدمات جدید خود با نام ZEEKR Certified هم رونمایی کرد. این خدمات برای خودروهای دست دوم ارائه شده و سرویس‌هایی مانند ارزیابی خودرو، آزمایش‌ها، تعویض و… را ارائه خواهد داد. این خدمات به شکل فروشگاه اینترنتی از سال 2023 و در شهر شانگهای راه اندازی خواهد شد و به تدریج گسترش خواهد یافت.

زیکر پایان سال 2022 موفق به راه‌اندازی 250 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در 70 شهر مهم چین شد. همچنین زیکر توانست بیش از 600 ایستگاه شارژ اختصاصی را در 110 شهر چین راه‌اندازی کند و مشتریان آن اکنون در 336 شهر چین می‌توانند از نازل‌های شارژ زیکر با تعداد بیش از 380 هزار دستگاه استفاده کنند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.